Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах

Новини Системи и решения
бр. 4, 2019

10 управленски практики, които биха могли да провалят софтуерен проект

Разработчици са създали идеята за „антимодела“, за да предупредят другите какво да не правят

от , 10 май 2019 0 409 прочитания,

Питър Уейнър, CIO, САЩ 

Години на трудно придобит опит кристализират в кратко описание на това как да не структурирате кода си, как да не си представяте вашата инфраструктура или как да не проектирате вашата схема на базата данни. Тези антимодели станаха толкова полезни, че се предават между разработчици с толкова много препоръки, колкото функционалните модели за проектиране, които описват как трябва да се правят нещата.

 

Управлението на софтуерни проекти има своите собствени „антимодели“: наглед добри практики, които трудно придобитият опит предполага, че в действителност не трябва да използваме. Изпълнението на проект и ръководенето на екип изисква по-малко наука, отколкото разработването на код, разбира се. Някои антимодели са огледални изображения един на друг: те ви карат да приемете и избегнете едно и също нещо. Но това, което те действително искат, е сдържаност. Твърде много от всяка идея, независимо колко добра може да бъде тя, не работи добре при ръководене на екипи.

Следват 10 антимодела на управление на софтуерни разработки. Мислете за тях като наглед добри навици, които трябва да избягвате.

Антимоделът „в екипа няма Аз“

За да прочетете цялата статия, е нужен абонамент.

КОМЕНТАРИ ОТ  

Полезни страници
    За нас | Аудитория | Реклама | Контакти | Общи условия | Декларация за поверителност | Политика за бисквитки |
    Действителни собственици на настоящото издание са Иво Георгиев Прокопиев и Теодор Иванов Захов