Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах

Новини ИТ мениджмънт
бр. 4, 2019

Как изглеждат в действителност информационните технологии с фокус върху клиента

ИТ мениджърите извършват културни и организационни промени, за да създадат пряка връзка между ИТ и крайните клиенти като част от похода си към дигитална иновация

от , 10 май 2019 0 592 прочитания,

Бет Стакпоул, CIO, САЩ 

Когато Бърни Грейси поема ИТ отдела в Agero, първата му задача е да направи преглед на обширното технологично портфолио на компанията и да прекара деня в обиколка с камион. Agero, дигитална платформа за свързани превозни средства, пътна помощ и услуги за управление на исковете, обслужва автомобилни производители, застрахователни компании и голяма мрежа от фирми за пътна помощ. За да разбере различните групи клиенти, Грейси възприема няколко етнографски базирани практики, включително да прекара един ден като шофьор на камион. Това преживяване дава възможност на екипа на Agero да разработи иновации в платформата, ключови за разрешаването на основните проблеми на шофьорите, и по-точно канализиране на дейността, предоставяне на по-добро клиентско обслужване и постигане на баланс между работа и личен живот, който досега е бил трудно постижим.

 

Да се поставиш на мястото на клиента е най-добрият начин да подобриш бизнес стратегията, продуктите и услугите, които предлагаш, обяснява Грейси. Става въпрос да погледнеш на компанията си от другата страна, през очите на клиента.“

За да прочетете цялата статия, е нужен абонамент.


КОМЕНТАРИ ОТ  

Полезни страници
    За нас | Аудитория | Реклама | Контакти | Общи условия | Декларация за поверителност | Политика за бисквитки |
    Действителни собственици на настоящото издание са Иво Георгиев Прокопиев и Теодор Иванов Захов