Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах

Новини ИТ мениджмънт
бр. 4, 2019

10 грешки при автоматизацията, които да избягвате

Ако не се направи по правилния начин, автоматизацията може да се окаже пълен провал

от , 10 май 2019 0 592 прочитания,

Боб Виолино, CIO, САЩ 

От практическа гледна точка е трудно да се извадят аргументи срещу автоматизацията. Компании от всякакъв калибър постигат ефективност, пестят време и пари и подобряват качеството на продуктите и услугите си, като оставят на технологиите дейности, извършвани досега на ръка. Автоматизацията обаче има и тъмна страна, особено когато фирмите прибягват до технологии като роботизирана автоматизация на процесите (RPA) за определени бизнес процеси. Не без предизвикателства преминават и внедряването на DevOps, облачната автоматизация, ИТ управлението на услугите (ITSM) и хелпдеск.

Ако се направи по правилния начин, автоматизацията може да отговори на големите очаквания на мениджмънта. Ключът е в това да знаете какви грешки да отбягвате.

Провал при определянето на стратегия

За някои може да изглежда нелогично да се прави стратегия за автоматизация. Защо просто не внедрим съответните решения там, където има смисъл, като изхождаме от позицията, че всяко техническо улеснение е от полза за бизнеса?

Подобно на други сериозни ИТ инициативи, които се реализират в предприятията, е необходим цялостен план за автоматизация. Той трябва да бъде под формата на всеобхватна, ясно изчистена стратегия, която предпазва проектът да не излезе от контрол.

За да прочетете цялата статия, е нужен абонамент.

КОМЕНТАРИ ОТ  

Полезни страници
    За нас | Аудитория | Реклама | Контакти | Общи условия | Декларация за поверителност | Политика за бисквитки |
    Действителни собственици на настоящото издание са Иво Георгиев Прокопиев и Теодор Иванов Захов