Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах

Новини Фирмите представят
бр. 2, 2008

SpeedikonFM – Софтуерно решение за Фасилити Мениджмънт

„Поддръжката и управлението на всяка сграда по време на жизнения й цикъл струва между 4 и 9 пъти повече от самото й построяване."

от , 12 февруари 2008 0 3514 прочитания,

Управлението на недвижима собственост по електронен път добива все по-голяма популярност, като по този начин основно се постига запазване стойността на собствеността като актив на организацията, снижаване разходите по нейната експлоатация и увеличаване на приходите.

Основни дейности, които се подпомагат от използването на Speedikon FM:

  • Техническа поддръжка и управление на ремонтните дейности
  • Управление на инсталациите
  • Оптимизиране използваните площи
  • Анализи за ефективност - служител/площ/разходи по звена и др.
  • Оптимизиране разходите за почистване
  • Управление премествания на служители
  • Инвентаризация
  • Управление на наемането/отдаването под наем

Уеб-базирано управление на собствеността

И др.

С използването на Speedikon FM за управление на собствеността, компаниите спестяват:

  • 5% - 25% от разходите за годишна оперативна поддръжка
  • 10% - 20% от разходите за почистване
  • 10% - 15% от разходите за енергия

И още много

Приложения

Управление на имотите:

  • Поддържане и достъп до подробна информация за имота и прилежащите съоръжения в дървовидна структура
  • Оптимално използване и управление на пространството в една сграда
  • Пълен контрол на собственика над имота
  • Възможност за прилагане на всякакъв формат документи към всеки от елементите на собствеността

Управление на поддръжката

  • Планиране на поддръжката
  • Планиране и контрол на разходите за поддръжката
  • Оптимизиране на дейностите
  • Приоритизиране на заявките

Управление на инвентара

  • Мониторинг и контрол на целия инвентар и неговата поддръжка
  • Пълен списък с цялото налично оборудване и неговите характеристики
  • Информация за разпределението на оборудването в рамките на собствеността
  • Бързо и лесно преместване на инвентара с едно движение на мишката
  • Автоматично генериране на инвентаризационни списъци
  • Бързи и лесни справки по различни критерии

Управление на документите

  • Обработка и управление на всички видове документи
  • Опция за комбинации на всички обекти и обекти по вид: сграда, инвентар, технически обекти, договори, наредби и др.
  • Буквено-цифрово търсене на документи

Управление през уеб - WebDesk

  • Корпоративен достъп до информацията
  • Децентрализирано използване и редактиране на база данни
  • Създаване, контрол и проследяване на проблеми, създаване на база данни за проблемите

Управление на ресурсите

  • Максимална прозрачност на разходите, приходите и консумативите
  • Лесни и бързи справки за консумацията на енергия и нейното разпределение по площи и прилежащи пространства
  • Отчети за ежедневната, ежеседмичната и ежемесечната консумация на електричество
  • Създаване на хронология на разходите за изразходвана енергия

Управление на отдаването под наем

  • Контрол на площите под наем
  • Изготвяне на доклад за свободните пространства
  • Контрол на разпределението на приходите и разходите, както и консумативите
  • Бърза справка за състоянието на пространствата в БД
  • Графичен контрол на пространствата

За контакти: ЕСРИ България, 02/ 9626366, sales@esribulgaria.com

КОМЕНТАРИ ОТ  

Полезни страници
    За нас | Аудитория | Реклама | Контакти | Общи условия |
    Действителни собственици на настоящото издание са Иво Георгиев Прокопиев и Теодор Иванов Захов