Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах

Новини Актуални проекти
бр. 10, 2008

Societe Generale Експресбанк въвежда нови канали за отдалечено банкиране

Банката стартира новата услуга BankOn SMS, която ще осигури възможност на клиентите и да получават информация през мобилен телефон за извършени плащания, разполагаема наличност по сметки, получени постъпления

от , 27 октомври 2008 4 11616 прочитания,
Страница 1 от 3

Антония Дойчева

Societe Generale Експресбанк разширява услугите си за отдалечено банкиране чрез още един канал - мобилен телефон. Стартиралата в началото на септември услуга BankOn SMS ще осигури възможност на клиентите на банката не само да получават информация, но и да осъществяват вътрешно банкови преводи между две сметки с един и същ притежател.

“Искахме да въведем услуга за мобилни телефони, която да бъде лесна за ползване и да удовлетворява ежедневните нужди на клиентите при извършваните от тях банкови операции. С BankOn SMS всеки клиент може да използва мобилните банкови услуги на Societe Generale Експресбанк”, подчерта Филип Ламе, зам. главен изпълнителен директор на банката, при представянето на услугата.

С тази функционалност Societe Generale Експресбанк допълва реализираните до момента услуги за отдалечено банкиране – т.нар. телефонно банкиране (BankOn Phone) и Интернет банкиране (BankOn Web), които се използват все по-активно.

“Стартът на услугата BankOn SMS е част от нашата оферта за дистанционно банкиране, заедно с въведените преди време BankOn Phone и BankOn Web. Това е още една стъпка в политиката, която развиваме през последната година, насочена към развитието на продукти и услуги осигуряващи по-добро обслужване и улеснения за нашите клиенти. В близко бъдеще предвиждаме и други подобни инициативи”, заяви Филип Ламе.

Новите потребности

Според данни на мобилните оператори в България, броят на техните абонати се равнява на около 110% от населението на страната – това означава, че повечето хора разполагат с поне един мобилен телефон, а не са малко и тези които ползват повече от един. Тази ситуация предполага и по-активно използване на мобилни банкови услуги. Към момента около 6% (на световно ниво)от притежаващите мобилни телефони ползват и мобилни банкови услуги, като се очаква с времето техният брой непрекъснато да расте.

“В момента използваните в България мобилни банкови услуги са предимно известявания по SMS относно състоянието на сметките и техния баланс. С нарастване на търсенето би следвало да нарастне и предлагането на банкови услуги през мобилен телефон. До момента Societe Generale Expressbank развива и двата канала за дистрибуция на услуги до клиентите. Единият е дистрибуторската мрежа - откриват се нови офиси. Вторият канал, който предоставяме е свързан с отдалеченото банкиране от типа click-and-call услуги. По този начин на клиента не се налага да посещава офиса на банката – той може да извърши дадената справка или транзакция в удобно за него време и място”, споделя Добрин Янев, мениджър “Ежедневно банкиране” на Societe Generale Експресбанк.

Специфики и предимства на услугата BankOn SMS

BankOn SMS е нов канал на дистанционното банкиране, осигурявщ лесна, бърза и сигурна услуга, достъпна в реално време и улесняваща комуникацията между клиентите и банката.

“Ние сме една от първите банки в страната, които предоставят възможност на клиентите си да извършват преводи между собствените си сметки чрез SMS. За целта са разграничени три типа услуги, които се включват в BankOn SMS – съобщения по заявка, автоматични съобщения и преводи, които се реализират по заявка от страна на клиента. Уникалното за услугата е, че тя е достъпна навсякъде и по всяко време, като в рамките на няколко минути клиентът може да прехвърли средства от спестовната към разплащателната си сметка и да извърши необходимото плащане”, коментира Валентин Мончев, мениджър проекти “Банкиране на дребно” в банката.

Услугата BankOn SMS е двуезична – на английски и на български. Клиентът лесно може да избере и промени абонамента си чрез кратко съобщение – команда, изпратена на краткия номер на банката 170022, както и да дефнинира различни лимити за известяване.

1 23

КОМЕНТАРИ ОТ  

КОМЕНТАРИ

 
sevgin aziz
  
14:10, 20 юли 2009 # 1
NO AVATAR
ka rel="nofollow" k moje slet kato sam se isplatil sas vasata banka oste da me darjite kato imstkredit pri vas as sam se razplatil no oste v ckr sam kato dlajnik svetvam horata da ne si pogasyavat kreditite do kato ne se uveryat ce sa gi istrili ot kreditniya registar
 
pavlova
  
03:33, 01 септември 2009 # 2
NO AVATAR
Кл rel="nofollow" иент съм на вашата банка и ме интересува имате ли клон в гр.Перник.не намерих такава инфоермация
 
stiliqn gardev
  
17:00, 01 юни 2010 # 3
NO AVATAR
kl rel="nofollow" ient sam na va6ata banka i me interesuva dali moga da si proverq balansa na debitnata karta po internet
 
petrova
  
23:11, 01 юни 2011 # 4
NO AVATAR
mo rel="nofollow" ga li da proverq kolko pari4ki imam v smetkata po internet
Трябва да сте регистриран потребител, за да коментирате статията
"Societe Generale Експресбанк въвежда нови канали за отдалечено банкиране"



    

Полезни страници
    За нас | Аудитория | Реклама | Контакти | Общи условия |
    Действителни собственици на настоящото издание са Иво Георгиев Прокопиев и Теодор Иванов Захов