Новини Актуални проекти
бр. 10, 2008

Societe Generale Експресбанк въвежда нови канали за отдалечено банкиране

Банката стартира новата услуга BankOn SMS, която ще осигури възможност на клиентите и да получават информация през мобилен телефон за извършени плащания, разполагаема наличност по сметки, получени постъпления

от , 27 октомври 2008 4 8874 прочитания,
Страница 1 от 3

Антония Дойчева

Societe Generale Експресбанк разширява услугите си за отдалечено банкиране чрез още един канал - мобилен телефон. Стартиралата в началото на септември услуга BankOn SMS ще осигури възможност на клиентите на банката не само да получават информация, но и да осъществяват вътрешно банкови преводи между две сметки с един и същ притежател.

“Искахме да въведем услуга за мобилни телефони, която да бъде лесна за ползване и да удовлетворява ежедневните нужди на клиентите при извършваните от тях банкови операции. С BankOn SMS всеки клиент може да използва мобилните банкови услуги на Societe Generale Експресбанк”, подчерта Филип Ламе, зам. главен изпълнителен директор на банката, при представянето на услугата.

С тази функционалност Societe Generale Експресбанк допълва реализираните до момента услуги за отдалечено банкиране – т.нар. телефонно банкиране (BankOn Phone) и Интернет банкиране (BankOn Web), които се използват все по-активно.

“Стартът на услугата BankOn SMS е част от нашата оферта за дистанционно банкиране, заедно с въведените преди време BankOn Phone и BankOn Web. Това е още една стъпка в политиката, която развиваме през последната година, насочена към развитието на продукти и услуги осигуряващи по-добро обслужване и улеснения за нашите клиенти. В близко бъдеще предвиждаме и други подобни инициативи”, заяви Филип Ламе.

Новите потребности

Според данни на мобилните оператори в България, броят на техните абонати се равнява на около 110% от населението на страната – това означава, че повечето хора разполагат с поне един мобилен телефон, а не са малко и тези които ползват повече от един. Тази ситуация предполага и по-активно използване на мобилни банкови услуги. Към момента около 6% (на световно ниво)от притежаващите мобилни телефони ползват и мобилни банкови услуги, като се очаква с времето техният брой непрекъснато да расте.

“В момента използваните в България мобилни банкови услуги са предимно известявания по SMS относно състоянието на сметките и техния баланс. С нарастване на търсенето би следвало да нарастне и предлагането на банкови услуги през мобилен телефон. До момента Societe Generale Expressbank развива и двата канала за дистрибуция на услуги до клиентите. Единият е дистрибуторската мрежа - откриват се нови офиси. Вторият канал, който предоставяме е свързан с отдалеченото банкиране от типа click-and-call услуги. По този начин на клиента не се налага да посещава офиса на банката – той може да извърши дадената справка или транзакция в удобно за него време и място”, споделя Добрин Янев, мениджър “Ежедневно банкиране” на Societe Generale Експресбанк.

Специфики и предимства на услугата BankOn SMS

BankOn SMS е нов канал на дистанционното банкиране, осигурявщ лесна, бърза и сигурна услуга, достъпна в реално време и улесняваща комуникацията между клиентите и банката.

“Ние сме една от първите банки в страната, които предоставят възможност на клиентите си да извършват преводи между собствените си сметки чрез SMS. За целта са разграничени три типа услуги, които се включват в BankOn SMS – съобщения по заявка, автоматични съобщения и преводи, които се реализират по заявка от страна на клиента. Уникалното за услугата е, че тя е достъпна навсякъде и по всяко време, като в рамките на няколко минути клиентът може да прехвърли средства от спестовната към разплащателната си сметка и да извърши необходимото плащане”, коментира Валентин Мончев, мениджър проекти “Банкиране на дребно” в банката.

Услугата BankOn SMS е двуезична – на английски и на български. Клиентът лесно може да избере и промени абонамента си чрез кратко съобщение – команда, изпратена на краткия номер на банката 170022, както и да дефнинира различни лимити за известяване.

1 23

КОМЕНТАРИ ОТ  

КОМЕНТАРИ

 
sevgin aziz
  
14:10, 20 юли 2009 # 1
NO AVATAR
kak moje slet kato sam se isplatil sas vasata banka oste da me darjite kato imstkredit pri vas as sam se razplatil no oste v ckr sam kato dlajnik svetvam horata da ne si pogasyavat kreditite do kato ne se uveryat ce sa gi istrili ot kreditniya registar
 
pavlova
  
03:33, 01 септември 2009 # 2
NO AVATAR
Клиент съм на вашата банка и ме интересува имате ли клон в гр.Перник.не намерих такава инфоермация
 
stiliqn gardev
  
17:00, 01 юни 2010 # 3
NO AVATAR
klient sam na va6ata banka i me interesuva dali moga da si proverq balansa na debitnata karta po internet
 
petrova
  
23:11, 01 юни 2011 # 4
NO AVATAR
moga li da proverq kolko pari4ki imam v smetkata po internet
Трябва да сте регистриран потребител, за да коментирате статията
"Societe Generale Експресбанк въвежда нови канали за отдалечено банкиране"



    

Полезни страници
    © Ай Си Ти Медиа ЕООД 1997 - 2014 | Реклама | За нас |
    Действителни собственици на настоящото издание са Иво Георгиев Прокопиев и Теодор Иванов Захов