“ози сайт използва бисквитки (cookies). јко желаете можете да научите повече тук. –азбрах

Ќовини ѕроучвани€

Gartner: CRM остава основно направление за »“ инвестиции

ѕрез тази година обемът на продажбите на CRM системи в глобален мащаб ще достигне $23,9 млрд.

от Ќад€  ръстева, 17 февруари 2014 1 5988 прочитани€,

ѕрез следващите н€колко години системите за управление на взаимоотношени€та с клиенти (CRM) н€ма да загуб€т сво€та значимост и компаниите посто€нно ще отдел€т средства за закупуването им, считат анализаторите от Gartner. ѕрез 2014-а се очаква умерен ръст на CRM пазара, а след това предсто€т 3 години на висока инвестиционна активност, като основно ще бъдат закупувани мобилни и социални CRM технологии, средства за web анализи и електронна търгови€.  

CRM


ѕрез тази година обемът на продажбите на CRM системи в глобален мащаб ще достигне $23,9 млрд., като 49% от тези средства ще бъдат изразходвани за облачни системи. —ега повече от 40% от използваните CRM решени€ са базирани на базата на облачни услуги.  

“ърсейки необходимите процеси и технологии, ръководителите на отдели за поддръжка и обслужване на клиенти се насочват към целенасочено използване на средства за анализи на големи обеми от данни и изграждане на контактни центрове от ново поколение, отбел€зват анализаторите.  
ƒанните от най-новите проучвани€ на Gartner сочат още, че решени€та за внедр€ване на нови »“ инструменти в маркетинга все по-често се вземат без участието на »“ отделите. ¬ тази връзка експертите на изследователската компани€ съветват »“ директорите да обърнат внимание на сътрудничеството с отделите по маркетинг.

ѕрочетете още: Gartner: »“ пазарът Ц с 3% ръст през 2014 г.

 ќћ≈Ќ“ј–» ќ“  

ѕолезни страници
    «а нас | јудитори€ | –еклама |  онтакти | ќбщи услови€ | ƒеклараци€ за поверителност | ѕолитика за бисквитки |
    ƒействителни собственици на насто€щото издание са »во √еоргиев ѕрокопиев и “еодор »ванов «ахов