Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах

Новини CIO+: BPM

Промени и прогнози за BPM през 2014 – част 3

В добрите времена за бизнеса компаниите влагат пари в иновации и разширяване на бизнеса, а в лоши за бизнеса периоди – в съществуващите процеси, за да спестят пари.

от , 16 април 2014 0 2112 прочитания,

http://giulev.com/
http://www.antipodes.bg

Материалът е предоставен от фирма antipodes ltd

Колко харчат компаниите за BPM?

В световен мащаб през 2013 повече от половината запитани отговарят, че са похарчили под 500 000$ за BPM. Наблюдава се лек спад в обема на отделените средства, но в сравнение между 2011 и 2013, броят на похарчилите над 500000$ леко се е увеличил.


За Европа данните сочат, че компаниите в този регион са отделили най–малко средства за BPM управление и планират да използват по-малко такива. По света, финансовия сектор винаги е бил най-активния ползвател на BPM Инструменти, като се наблюдава тенденция за леко увеличение в обема на заделените средства за такъв тип софтуер.

В отговор на световната финансова криза:

Резултатите подчертават следната тенденция – В добрите времена за бизнеса, компаниите влагат пари в иновации и разширяване на бизнеса, в лоши за бизнеса периоди – влагат пари в съществуващите процеси за да спестят пари. По-голямо раздвижване има на пазарите в Северна Америка, отколкото в Европа и при тези, които по принцип са ангажирани с BPM и BPMS.

Kогато се имат предвид прогнозите за това какво организациите се надяват да направят през 2014 г., се виждат ясни знаци за положителна промяна и за това, че рецесията, поне в Северна Америка е към своя край.


Ключови цели на организациите в настоящия момент

Само 3% от организациите в Европа заявяват, че не са фокусирани върху управлението на процесите, докато в Северна Америка този брой е 13%. Европейските компании са по-склонни да се занимават с моделиране и управление на ключови корпоративни процеси и измерване на тяхното въздействие, докато компаниите в Северна Америка отделят повече внимание на по-малки процеси, случващи се в конкретни звена на организацията.

В световен мащаб резултатите показват, че през 2013 най-голяма част (40%) от запитаните се фокусират върху подобряване на процеси, касаещи конкретни отдели на компанията / части от производството, на следващо място (33%) по важност се определя постепенното подобряване на вече съществуващи процеси, а след тях (20%) автоматизирането на ключови и спомагателни процеси в организацията.

КОМЕНТАРИ ОТ  

Полезни страници
    За нас | Аудитория | Реклама | Контакти | Общи условия | Декларация за поверителност | Политика за бисквитки |
    Действителни собственици на настоящото издание са Иво Георгиев Прокопиев и Теодор Иванов Захов