Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах

Новини В глобален мащаб
бр. 10, 2014

Знаете ли че …

от , 28 октомври 2014 0 1917 прочитания,

20 процента
от приходите в CRM пазара през 2013 г. са генерирани от продажби на средства за автоматизация на маркетинга. Според анализаторите от Gartner, през 2015 г. една трета от бюджетите за маркетинг ще се изразходват за цифров маркетинг, а през 2017 г. директорите по маркетинг (CMO) ще харчат за ИТ повече отколкото ИТ директорите (CIO).

37% от корпоративните разходи за ИТ се контролират от бизнес звена различни от ИТ отдела, като се очаква стойността на този показател да расте. Тези данни са от глобално проучване на Wakefield Research сред повече от 1000 мениджъри от C ниво. 71% от анкетираните вярват, че те сами са в състояние да вземат решения свързани с технологиите, по-бързо и по-ефективно, отколкото ИТ подразделението.

Какво се постига с внедряването на ERP?

Прочетете още: Пазарът на облачни услуги в България - търсенето и предлагането продължават очаквано да растат

Какво се постига с внедряването на ERP?

Защо компаниите внедряват BI?

Това, което най-често мотивира компаниите за въвеждане на Business intelligence софтуер е възможността да прогнозират обема на продажбите, показва проучване на сайта Technologyadvice.com. 22% от анкетираните компанни, които са внедрили BI софтуер през последната година, посочват тази причина. Вторият, най-често посочван мотив е възможността за анализиране на информация от социални мрежи.

Според Forrester Research, през следващите 5 години средният годишен ръст на европейския пазар на онлайн продажби ще бъде 12%. Анализаторите очакват, че към 2018 г. онлайн продажбите в Европа ще бъдат на стойност 233,9 млрд. евро. За сравнение, през 2013 г. достигнатият обем е 134,9 млрд. евро.

КОМЕНТАРИ ОТ  

Полезни страници
    За нас | Аудитория | Реклама | Контакти | Общи условия |
    Действителни собственици на настоящото издание са Иво Георгиев Прокопиев и Теодор Иванов Захов