Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах

Новини В глобален мащаб

Mastercard стартира чатбот платформи за банки и търговци

Платформите предоставят на партньорите на компанията нови начини за провокиране на интереса и предоставяне на персонализирано преживяване на потребителите

от Надя Кръстева, 01 ноември 2016 0 4158 прочитания,

По време на събитието Money 20/20 Mastercard обяви плановете си да стартира платформа-робот с изкуствен интелект (бот), която позволява на потребителите да осъществяват трансакции, да управляват финансите си и да пазаруват посредством мигновени съобщения. 

Според изследователската компания Gartner, почти $2 млрд. от онлайн продажби до края на 2016 г. ще се генерират само чрез мобилни цифрови асистенти. Mastercard ще разработи ботове за своите партньори – както търговци, така и банки, които ще използват интерфейс за чат, мигновени съобщения и естествен език за комуникация с потребителите. С бота на Mastercard, партньорите ще могат да имат истински диалог с потребителите и да предоставят персонализирана услуга, безпроблемно потребителско изживяване и контекстуални оферти и награди.

 
„В Mastercard вярваме, че разговорите, водени от изкуствен интелект, между дружествата и техните клиенти могат да допринесат за по-добри преживявания на клиентите на места и платформи, където потребителите вече са ангажирани“, каза Кики Дел Вал, старши вицепрезидент на направление “Търговия за всяко устройство”, Mastercard. 

 
„Mastercard Labs от известно време тества интеграцията на ключови продукти и услуги на Mastercard с различни платформи за съобщения. Сега вече този изпитателен период навлиза в следваща фаза, като се разработват чатботи, които присъстват естествено в ежедневието на потребителя и помагат на нашите партньори да стимулират бизнес взаимодействия, които са с повече разговор“, добави Дел Вал. 

MasterCard

Mastercard бот за банките 
Ботът на Mastercard за банките безпроблемно ще разшири обхвата на услугите на Mastercard до клиентите на платформи за съобщения и ще направи финансовата информация и решения част от ежедневието на потребителите. В пилотната фаза, Mastercard си партнира с Kasisto, компанията, която разработва брандирани виртуални асистенти и ботове с изкуствен интелект за финансовите услуги и настоящ участник в Mastercard Start Path Global.
Ботът на Mastercard се поддържа от KAI Banking, платформа за разговор с изкуствен интелект, с дълбоки познания в областта на финансовите услуги. Той може да изпълнява клиентски заявки и да решава проблеми чрез платформи за съобщения като Facebook Messenger и SMS, което дава възможност на финансовите институции да създават изцяло нови потребителски изживявания. От началото на следващата година, потребителите в САЩ ще могат да задават въпроси на бота за своите сметки, да преглеждат историята на покупките си, да наблюдават разходите си, да научават за изгодни предложения за притежатели на карти Mastercard, да получават контекстуални оферти и т.н. 

 
Mastercard бот за търговците
С бота на Mastercard за търговците, потребителите ще могат да пазаруват от платформи за съобщения и след това да плащат с глобалната услуга за дигитални плащания Masterpass. Разработен от Mastercard Labs, ботът дава възможност на потребителите да започнат прост разговор с търговец или да извържат трансакция, без да отварят своите портфейли, да посещават мобилно приложение на търговеца или да чакат на опашка. Ботът работи с множество сектори – от авиокомпаниите до търговията на дребно – при това на различни чат платформи, което прави търговията по-естествена от всякога.
За ускоряване на развитието на търговията в чат среда сред търговците партньори, Mastercard планира да пусне свое експериментално приложение за Бот търговия на платформата на Mastercard за разработчици по-късно тази година. 

КОМЕНТАРИ ОТ  

Полезни страници
    За нас | Аудитория | Реклама | Контакти | Общи условия |
    Действителни собственици на настоящото издание са Иво Георгиев Прокопиев и Теодор Иванов Захов