Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах

Новини Технологии

СирмаБК пусна чатбот за банкови услуги

WitBank може да комуникира автоматично с клиентите на банките през стандартни канали за съобщения и да изпълнява различни финансови операции

от Надя Кръстева, 07 декември 2016 0 2786 прочитания,

Компанията за банкови и финансови технологии „Сирма Бизнес Консултинг“ АД (СирмаБК) разработи чатбот за банкови услуги. Той представлява интелигентна програма, която може да комуникира с клиентите на банките чрез стандартните онлайн канали за съобщения (Skype, Facebook, Viber и др.), предоставяйки им лесен достъп до информация и услуги. Голямото предимство на решението, разработено от СирмаБК, е че не се ограничава до определен чат канал и покрива всички широко познати канали, използвани от потребителите. 


В своята стратегия компанията предвижда да интегрира работата на WitBank с голяма част от разработените от нея продукти като SCARDS (система за управление на карти) и WeBank (система за многоканални услуги за крайни клиенти).

chatbot,чатбот

През последните месеци чатботовете навлизат изключително бързо в банковата сфера и все повече банки от Америка до Азия въвеждат такива приложения. Очакванията са много скоро те да автоматизират голяма част от ежедневните задачи в този сегмент. За клиентите на банките това означава, че ще могат да извършват плащания или други банкови услуги много по-лесно и удобно, чрез обикновена комуникация в предпочитания от тях онлайн канал, с който са свикнали. Без да се налага да отварят съответната платформа за онлайн банкиране. Достъпът, разбира се, ще се осъществява след съответната оторизация и е напълно защитен.

 
„Чатботът WitBank представлява един алтернативен начин за комуникация с клиентите, който предоставя на всички финансови институции много нови възможности. Той е интерактивен, автоматизиран и защитен, и може значително да оптимизира работата на отделите по поддръжка, както и да подобри клиентското обслужване. Ботът се самообучава и може да изпълнява команди, дадени на разговорен език. В допълнение включва възможност клиентите да му поставят рейтинг и да изразяват “емоция” чрез емотикони, както и редица други функционалности“, посочва Цветомир Досков, изпълнителен директор на „Сирма Бизнес Консултинг“.

 
Сред предимствата на WitBank са многоплатформеност (достъпен е за всички актуални операционни системи и размери на екрана), лесна и бърза употреба и не е необходимо клиентът да инсталира отделно приложение или да ползва определен потребителски интерфейс. Внедряването и интеграцията му са достъпни, като амбицията на компанията е в близко бъдеще да предоставя решението като стандартна функционалност за своите продукти.
В момента новият чатбот се тества и в началото на 2017 г. се очаква да заработи при първия клиент на СирмаБК. Компанията планира да го предлага на банки и други организации, както в България, така и в чужбина, под формата на white label, брандирано от тях. „Сирма Бизнес Консултинг“ АД е част от „Сирма Груп Холдинг“ АД, която наскоро успешно приключи кампанията си за първоначално публично предлагане (IPO) на Българската фондова борса. 

КОМЕНТАРИ ОТ  

КОМЕНТАРИ

Трябва да сте регистриран потребител, за да коментирате статията
"СирмаБК пусна чатбот за банкови услуги"



    

Полезни страници
    За нас | Аудитория | Реклама | Контакти | Общи условия |
    Действителни собственици на настоящото издание са Иво Георгиев Прокопиев и Теодор Иванов Захов