Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах

Новини ИТ сигурност

Проблемите със сигурността на имейлите и IoT продължават

от , 02 март 2017 1 650 прочитания,

Ново проучване на AT&T показва, че много фирми не защитават ефективно своите данни. Докато все повече организации възприемат облачна архитектура, традиционните защити не са достатъчни.

Важно е бизнесът да продължи да развива своите практики за сигурност с последните технологии и да приема най-новите решение в сигурността, които помагат за защитата на информацията в покой или в движение и вътре в облака, съобщава Help Net Security.


Проблемите със сигурността на имейлите и IoT продължават


Нови киберзаплахи се появяват всеки ден. И въпреки това 50% от фирмите, участвали в проучването, не са си променяли защитите за киберсигурност повече от три години. Както изглежда, обикновени заплахи, като имейл спам и фишинг са станали сериозна заплаха за бизнеса.

Интернет на нещата и имейл неволи

AT&T блокира 75% от трафика, преминаващ през мрежата му всеки ден, заради подозрително съдържание. Това се равнява на 400 млн. спам съобщения всеки ден.

И броят им непрестанно расте. За първата половина на 2016 година от AT&T са отчели 400% ръст на атаките, в търсене на уязвимости в устройства от Интернет на нещата (IoT). Този вид увеличаваща се активност през 2016 година е довела до серия от атаки, фокусирани срещу Интернет на нещата при два интернет провайдъра.

Как компаниите да се защитят

AT&T очертава стъпките, които бизнеса може да предприема, за да се защити. Обмислете следните тактики:

Обновяване на системите за идентифициране и управление на достъпа. Последните технологии позволяват ограничаване използването на устройства от определени потребители. Посредством софтуерно дефинирана мрежа също може да се помогне за спиране на злонамерени участници да получат достъп до чувствителна информация.

Провеждане на анализи за заплахата. Системите за анализ на заплахата сканират цялата активност в мрежата и посочват промени в поведението, като голям трафик на данни или нов потребител в мрежата, и така да помогнат за идентифицирането на задаващи се нов заплахи.

Преминаване към виртуална защита. Софтуерно дефинирана мрежа (SDN) позволява защитата да бъде разгърната и обновена в почти реално време през софтуерни системи. SDN помага за защитата на информация, съхранявана в облак или на място.

Създаване на екип за реакция в случай на инцидент. Наличието на план и екип са решаващи за справянето с предполагаем проблем със сигурността. Бързата реакция е важна за смекчаване и ограничаване на ефекта, който кибератака може да окаже върху бизнеса.  

КОМЕНТАРИ ОТ  

КОМЕНТАРИ

 
  
01:17, 07 март 2017 # 1
NO AVATAR
You wrote the actual meaning and definition of Teaming and its related Tips, Tricks and Traps. You wrote valuable and very informative article on certain topics. The whole discussion about the Contract management and the above concepts like to in this kind of contract management. cio
Трябва да сте регистриран потребител, за да коментирате статията
"Проблемите със сигурността на имейлите и IoT продължават"



    

Полезни страници
    За нас | Аудитория | Реклама | Контакти | Общи условия |
    Действителни собственици на настоящото издание са Иво Георгиев Прокопиев и Теодор Иванов Захов