Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах

Новини Анализи и тенденции

Очакваните три тенденции в анализирането през 2017

Какви значими тенденции ще видим през 2017 година, що се отнася до анализите?

от , 08 март 2017 1 1018 прочитания,

Анализите продължава да са един от най-важните аспекти на технологиите за бизнеса, особено с прогресивно увеличаващото се създаване от хората на данни, съобщава ITProPortal. Какви значими тенденции ще видим през 2017 година, що се отнася до анализите?

 

Tри тенденции в анализирането през 2017

 

Организациите ще преминат от традиционно бизнес разузнаване към откриване на данни

В годините след появата на „големи данни” (Big Data), традиционното бизнес разузнаване (BI) беше използвано да помага на организациите да са ефективни и по-доходоносни. В наши дни все повече компании, дори и най-малките, използват BI под една или друга форма. Но обемът налична информация във всички професии и всяка сфера на индустрията се увеличи.

Това увеличаване на информацията означава, че системите за традиционно бизнес разузнаване вече не са способни да съберат, изчистят и извлекат нужното от данните. Освен това, с тези традиционни системи изследващите данните ще изгубят по-голямата част от времето си в групиране на данни и създаване на доклади, които да бъдат тествани за конкретни хипотези. Но какво става с въпросите, които бизнесът не знае, че трябва да зададе?

Хипотезите, отговарящи на традиционните BI доклади или стандартни аналитични платформи не са достатъчни. Сложните и отнемащи много време аналитични платформи с ограничени приложения също само „мътят водата“.

През 2017 година бизнесът ще премине от тези традиционни, реактивни платформи за анализи към откриване на данни. Откриване на данни е процес на проактивно събиране на данни от различни източници, включително извън компанията, и извличане на съответната информация от откритите в данните тенденции.

Поставяне на клиента в центъра

Днес клиентите са по-информирани, разумни и взискателни от всякога. „Въоръжени“ със смартфони и повсеместна свръзка с интернет, те могат лесно да проучат продуктите и услугите. Те са силно повлияни, но по същи начин са и инструмент за оказване на въздействие сред техните връстници.

За търговците и производителите това означава, че трябва да са по-приспособени към клиентите си, предлагайки по-персонализирани продукти на пазара по-бързо и ефективно отпреди. Конкурентното преимущество се крие в обединяването на анализите с цел по-доброто разбиране поведението на потребителите, по-ефективното прогнозиране на нуждите и оптимизирането на разходите без компрометиране на качеството. Използването на анализи за поставянето на клиента в центъра на нещата ще е друга значима тенденция през 2017 година.

Изкуственият интелект и автоматизацията ще се комбинират с анализите за по-силни резултати

Изкуственият интелект (AI) беше една от най-обсъжданите тенденции в технологиите през 2016 година. Макар AI да е важна част от научните изследвания от много години, напредъкът на изчислителните технологии през последните години едва сега засили интегрирането му с бизнеса. През 2017 година ще започнем да наблюдаваме как изкуственият интелект ще бъде по-солидно вграждан и използва в компаниите. В комбинация с анализи, ще започне да има голямо влияние.

Анализите ще стават все по-успешни

Анализите винаги са били важна част от управлението на успешна компания. Това стана особено вярна след началото на информационната революция преди около 10 години, давайки възможност на бизнеса да анализира огромни обеми данни и да извлича полезното от тях. През 2017 година анализирането на данни ще продължи да се извършва все по-успешно в различните индустрии, а основните тенденции в сферата ще са откриването на данни, централното позициониране на клиента и изкуствения интелект.

КОМЕНТАРИ ОТ  

Полезни страници
    За нас | Аудитория | Реклама | Контакти | Общи условия |
    Действителни собственици на настоящото издание са Иво Георгиев Прокопиев и Теодор Иванов Захов