Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах

Новини В глобален мащаб

Шест забавни начина за увеличаване ангажираността на клиента

от , 10 март 2017 2 883 прочитания,

Духът на конкуренцията е жив и здрав, и схватливите маркетинг експерти могат да впрегнат този дух сред своята аудитория с цел увеличаване ангажираността на клиента. Фокусирайте се върху това, с какво хората обичат да се ангажират онлайн: хаштагове, нови рецепти, снимки на сладки кученца. След това създайте забавен конкурс около тази тема, който насърчава потребителите да си взаимодействат с вашата марка, независимо дали ще включва специфични кампанийни хаштагове или създадено от потребители съдържание.


Шест забавни начина за увеличаване ангажираността на клиента


1. Повишете ангажираността с хаштаг съдържание

Хаштаг игрите и конкурсите са страхотен начин за повишаване ангажирането с вашата марка, изграждащи дългосрочни отношения и насърчаващи създаването на съдържание от потребителите.

2. Въоръжете своите улични екипи

Индустрията на зимните спортове е чудесна в спечелването на посланици на марката за съставянето на улични екипи. По време на концерт, фестивал или събитие тези екипи излизат по улиците и карат тълпата да заговори за дадена марка чрез снимки, селфита и специални за кампанията хаштагове.

Освен това раздаването на подаръци помага за гарантирането на създадено от потребители съдържание.

3. Разнообразете нещата

Създайте социална кампания на спортна тема или за готварство, с което ще внесете разнообразие.

4. Споделете с хората в социалните меди това, което харесват

Сладите животи и социалните медии са силна комбинация. Пускането на нов продукт може да бъде комбинирано със серия от социални кампании (или съдържание), което значително увеличава броя последователи.

5. Споделете социален опит

Маркетинговите кампании в различни социални медии са чудесен начин за ангажиране на клиентите с определена марка и за реклама на компанията. Нека споделят нещо, което свързват с вашия бизнес и предложете поощрение, а след това споделете тяхното съдържание със света. Хората обичат да се покажат и да се чувстват специални.

6. Създайте официален уебсайт на конкурса

За да стане официален, вашият конкурс трябва да има свои собствен сайт. След това използвайте Facebook да рекламирате сайта. Използвайте снимки, препоръки и видео съдържание да рекламирате конкурса. 

КОМЕНТАРИ ОТ  

Полезни страници
    За нас | Аудитория | Реклама | Контакти | Общи условия |
    Действителни собственици на настоящото издание са Иво Георгиев Прокопиев и Теодор Иванов Захов