Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах

Новини Актуални проекти
бр. 3, 2017

SG Експресбанк събира идеи за по-удобно банкиране с иновативно Facebook приложение

от , 20 март 2017 0 350 прочитания,

Новата платформа още една стъпка към подобряване на комуникацията между банката и потребителите

В края на февруари Сосиете Женерал Експресбанк представи ново facebook приложение, предназначено да събира предожения за по-добро банкиране. То се нарича „Думата имаш ТИ“ и ще дава възможност на всички потребители – не само на клиентите на банката, да споделят мнения и идеи, свързани с обслужването, продуктите, услугите и банковата среда. Получените предложения ще бъдат разглеждани от мениджмънта на банката, като тези, събрали най-много гласове, ще получат възможност за реализация. Разработчик на платформата е агенция Connect Me.

Новата платформа е първата по рода си в България. Освен да дават мнения, потребителите ще могат да видят и да гласуват „за“ или „против“ всички останали предложения, както и да участват в анкети, свързани с популярни въпроси.

Според представителите на банката, това е още една стъпка към подобряване на комуникацията между банката и потребителите в България. Финансовата институция планира да реализира своевременно и редовно подобрения, така че да осигури възможно най-доброто потребителско изживяване.

„Искаме клиентите ни да се чувстват добре, когато посещават своята банка. От проучване, което проведохме сред потребители, става ясно, че голяма част все още възприемат банките като „необходимото зло“. Именно тази нагласа искаме да променим.Идеята е самите хора да споделят какво искат да се промени в нашата банка, а ние се ангажираме да ги чуем“, заяви Арно Льоклер, главен изпълнителен директор на Сосиете Женерал Експресбанк.

В доказателство на тезата си Льоклер припомни, че преди 8 месеца банката се е вслушала в съвет от свой клиент и е премахнала таксите при теглене от страна на потребители на SG Експресбанк от банкомати на финансовата организация. 

В момента facebook страницата на SG Експресбанк има над 60 хил. последователи и представителите на банката считат, че те ще оценят възможностите, които им предлага новото приложение и ще бъдат активни в предоставянето на мнения и коментари.

„Искаме да стъпим на новаторската платформа и да направим революция в общуването банка-клиент“, обясни Мая Клевцова, ръководител „Комуникации“ на Сосиете Женерал Експресбанк. 

Льоклер сподели, че банката ще използва медията, която въведе революция в социалното общуване - facebook, за да впрегне добрите идеи на клиентите и ги превърне във фактор, който ще предизвика положителна промяна за всички. „Тук не ние сме арбитърът, а клиентът – той предлага и решава кое е най-доброто за него“, каза още главният изпълнителен директор на Сосиете Женерал Експресбанк. 

КОМЕНТАРИ ОТ  

КОМЕНТАРИ

Трябва да сте регистриран потребител, за да коментирате статията
"SG Експресбанк събира идеи за по-удобно банкиране с иновативно Facebook приложение"



    

Полезни страници
    За нас | Аудитория | Реклама | Контакти | Общи условия |
    Действителни собственици на настоящото издание са Иво Георгиев Прокопиев и Теодор Иванов Захов