Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах

Новини Актуални проекти

Медицински комплекс „Д-р Щерев“ внедри чатбот

Базираният на изкуствен интелект чатбот, разработен от Progress ще повиши продуктивността на контактния център на комплекса

от Надя Кръстева, 11 април 2017 0 1152 прочитания,

Компанията Progress обяви старта на Darvin.ai – нов инструмент за създаване и пускане на чатботове с изкуствен интелект, разработен в рамките на вътрешен иновативен проект.

С Darvin.ai  Progress създаде първия чатбот, фокусиран върху автоматизацията на бизнес процеси в Медицински комплекс „Д-р Щерев“, високотехнологична болница за репродуктивна и регенеративна медицина, акушерство и гинекология. Новата чатбот система за записване на преглед е интегрирана с популярното приложение за комуникация и VoIP технология – Viber.

 Медицински комплекс „Д-р Щерев“ получава на ден около 500 запитвания по телефон, имейл и в социалните мрежи, половината от които са за запазване на час или проверка на графика на лекарите. Обработката им отнема значителен ресурс на контактния център на комплекса и оставя ограничено време за по-сложни въпроси на пациенти. За да оптимизира процеса и повиши удовлетвореността на пациентите си, комплексът решава да внедри чатбот с изкуствен интелект. Решението е реализирано чрез Darvin.ai.

 

медицински комплекс

За разлика от традиционните комуникационни канали, базираният на Darvin.ai чатбот позволява на голям брой хора едновременно да си записват час за преглед дори и в най- натоварените часове през деня, както и извън работно време. След като пациентът се свърже с Медицински комплекс „Д-р Щерев“ от секция „Публични акаунти“ във Viber, той получава отговор от чатбот, който го превежда бързо и лесно през процеса. Очаква се технологията да повиши продуктивността на контактния център с 30%, освобождавайки време на операторите да се фокусират върху по-сложни въпроси на пациенти.

„Пациентите вече избират една клиника пред друга не само според качеството на медицинската помощ, която получават, но и според удобството на комуникацията с нея. Заради спецификата на медицинските грижи, които предлагаме, част от пациентите предпочитат непряката онлайн комуникация пред директното телефонно обаждане за записване на час“, каза Иван Тодоров, маркетинг директор и член на Борда на директорите на Медицински комплекс „Д-р Щерев“. „Благодарение на Progress и Viber можем да отговорим на тяхното предпочитание чрез най-новите технологии в дигиталния маркетинг и онлайн комуникация.“

Чатботът включва функционалност за обработка на естествен език (Natural Language Processing), която подобрява контекстуалното разбиране, точността и прогнозирането в разговорите. Чрез възможността си да се интегрира с всяка CRM или Help Desk система, Darvin.ai автоматично „обучава“ чатбота да разбира и работи със съществуващите в нея данни. Това дава възможност за автоматизиране на различни рутинни бизнес процеси – от пускане на молба за отпуск директно в системата за управление на човешките ресурси до извършване на финансови транзакции без използването на сложни уебсайтове и мобилни приложения.

КОМЕНТАРИ ОТ  

КОМЕНТАРИ

Трябва да сте регистриран потребител, за да коментирате статията
"Медицински комплекс „Д-р Щерев“ внедри чатбот"



    

Полезни страници
    За нас | Аудитория | Реклама | Контакти | Общи условия |
    Действителни собственици на настоящото издание са Иво Георгиев Прокопиев и Теодор Иванов Захов