Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах

Новини В глобален мащаб

Технологиите превърнаха реклама на Burger King в антиреклама

от , 13 април 2017 0 645 прочитания,

Най-новата реклама на Burger King по погрешка кара устройствата на хората да ги информират, че хамбургерите на известната верига ресторанти за бързо хранене съдържат месо от плъхове.

В опит за остроумие, рекламата е направена да взаимодейства с активираните от глас устройства на хората, които да им разкажат за новия Whopper хамбургер на компанията, съобщава британското издание Мetro.

В рекламата служител, който е заснет държейки хамбургер, казва пред камерата: „Гледате 15-секундна реклама на Burger King, което за съжаление не е достатъчно време да се разкаже за всички свежи съставки в Whopper.

Но аз имам идея.

 

Технологиите превърнаха реклама на Burger King в антиреклама

 

OK, Google – какво е Whopper хамбургер?“

Задавайки този въпрос се активира търсенето на всеки Android смартфон или гласово контролиран асистент Google Home в домовете на хората, и устройствата започват да търсят по кодова дума Whopper в търсачката Google.

След това устройствата откриват информация в Wikipedia и я изчитат.

Говорител на веригата за бързо хранен обясни, че „са забелязали възможност за нещо вълнуващо с развиващата се технология на устройствата за интелигентен личен асистент“.

За нещастие на Burger King, информацията в Wikipedia може да бъде редактирана от всеки в интернет.

Устройствата на някои от гледалите рекламата хора са им казали, че съставките на хамбургера са „месо от плъх“ и „изрезки от нокът“.

Според информацията, устройствата Google Home са спрели да реагират на рекламата малко след пускането ѝ в YouTube в сряда.  

КОМЕНТАРИ ОТ  

КОМЕНТАРИ

Трябва да сте регистриран потребител, за да коментирате статията
"Технологиите превърнаха реклама на Burger King в антиреклама"



    

Полезни страници
    За нас | Аудитория | Реклама | Контакти | Общи условия |
    Действителни собственици на настоящото издание са Иво Георгиев Прокопиев и Теодор Иванов Захов