Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах

Новини Проучвания

Развлекателните приложения доминират в използването на смартфоните

от , 12 май 2017 0 1599 прочитания,

По отношение целите на използване на смартфоните, развлекателните приложения доминират, както за време в употреба от потребителя, така и при използван трафик на данни, показват резултатите от ново проучване. Почти една трета от времето в употреба и 57% от трафика на данни се падат на дейности, включващи активност в социалните мрежи и ТВ/видео услуги, според данните на Analysys Mason.

 

Развлекателните приложения доминират в използването на смартфоните

 

Компанията е анализирала трафика на данни през повече от 8000 смартфона в Германия, Индия, Великобритания и САЩ за своето проучване, съобщава European Communications.

Макар едва 15% от времето за използване на смартфона да се пада на активност в социалните мрежи, тя е свързана с 29% от общия трафик на данни.

В същото време, на сайтовете за видео услуги, като YouTube, се падат 24% от трафика на данни, но само 6% от времето прекарано пред устройството.

Данните в изследването показват още, че 80% от оценените в него потребителите използват приложения за гледане на телевизия или видеофайлове.

Поколението Y (Millennials) са най-активните потребители, се казва в документа, макар при всички възрастови групи да се наблюдава широко използване на смартфони.

Финансиращите се от реклами приложения, като YouTube, са най-популярните, но все по-голям брой потребители използват платени услуги, като Google Play Moves и Netflix.

Във Великобритания, на развлекателните приложения се падат две трети от общия трафик на данни през смартфон. В страната се наблюдава и най-големия трафик на данни като цяло, като на месец той е в размер на 15GB данни, 85% от които минават през Wi-Fi връзка. Това е два пъти повече от трафика на данни в Германия, където той е най-нисък.

Докладът от изследването подкрепя предишни заключения, че развлекателните приложения са най-добрият източник на приходи на разработчиците на приложения.

Докладът 2016 Retrospective на компанията App Annie за пазара на мобилни приложения показва, че една от най-доходоносните категории приложения е именно развлекателната.

С изместването на забавленията от традиционните медии, като телевизията, към смартфоните, много телекомуникационни оператори се възползват от тази тенденция, включвайки приложения към мобилните си услуги.

КОМЕНТАРИ ОТ  

Полезни страници
    За нас | Аудитория | Реклама | Контакти | Общи условия |
    Действителни собственици на настоящото издание са Иво Георгиев Прокопиев и Теодор Иванов Захов