Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах

Новини Проучвания

Развлекателните приложения доминират в използването на смартфоните

от , 12 май 2017 0 1243 прочитания,

По отношение целите на използване на смартфоните, развлекателните приложения доминират, както за време в употреба от потребителя, така и при използван трафик на данни, показват резултатите от ново проучване. Почти една трета от времето в употреба и 57% от трафика на данни се падат на дейности, включващи активност в социалните мрежи и ТВ/видео услуги, според данните на Analysys Mason.

 

Развлекателните приложения доминират в използването на смартфоните

 

Компанията е анализирала трафика на данни през повече от 8000 смартфона в Германия, Индия, Великобритания и САЩ за своето проучване, съобщава European Communications.

Макар едва 15% от времето за използване на смартфона да се пада на активност в социалните мрежи, тя е свързана с 29% от общия трафик на данни.

В същото време, на сайтовете за видео услуги, като YouTube, се падат 24% от трафика на данни, но само 6% от времето прекарано пред устройството.

Данните в изследването показват още, че 80% от оценените в него потребителите използват приложения за гледане на телевизия или видеофайлове.

Поколението Y (Millennials) са най-активните потребители, се казва в документа, макар при всички възрастови групи да се наблюдава широко използване на смартфони.

Финансиращите се от реклами приложения, като YouTube, са най-популярните, но все по-голям брой потребители използват платени услуги, като Google Play Moves и Netflix.

Във Великобритания, на развлекателните приложения се падат две трети от общия трафик на данни през смартфон. В страната се наблюдава и най-големия трафик на данни като цяло, като на месец той е в размер на 15GB данни, 85% от които минават през Wi-Fi връзка. Това е два пъти повече от трафика на данни в Германия, където той е най-нисък.

Докладът от изследването подкрепя предишни заключения, че развлекателните приложения са най-добрият източник на приходи на разработчиците на приложения.

Докладът 2016 Retrospective на компанията App Annie за пазара на мобилни приложения показва, че една от най-доходоносните категории приложения е именно развлекателната.

С изместването на забавленията от традиционните медии, като телевизията, към смартфоните, много телекомуникационни оператори се възползват от тази тенденция, включвайки приложения към мобилните си услуги.

КОМЕНТАРИ ОТ  

КОМЕНТАРИ

Трябва да сте регистриран потребител, за да коментирате статията
"Развлекателните приложения доминират в използването на смартфоните"



    

Полезни страници
    За нас | Аудитория | Реклама | Контакти | Общи условия |
    Действителни собственици на настоящото издание са Иво Георгиев Прокопиев и Теодор Иванов Захов