Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах

Новини В глобален мащаб

Технологичните фирми доминират сред най-скъпите марки в света

Google, Apple и Amazon са най-скъпите марки в света, според доклада Brandz 2017.

от , 06 юни 2017 0 2404 прочитания,

Седем от Топ 10 на най-скъпите марки в света са технологични компании, според доклад на Kantar Milward Brown и WPP, съобщава IBTimes. Тазгодишното издание на Brandz Top 100 Most Valuable Global Brands поставя Google, Apple и Amazon като най-скъпите марки в света. Китай се доказва като конкурентен участник в доклада, като Tencent е на осмо място в индекса.

Други големи китайски фирми в Топ 100 са Alibaba, China Mobile, Baidu, и Huawei.

AT&T, Visa и McDonald's са единствените други компании, освен технологичните в Топ 10.


Технологичните фирми доминират сред най-скъпите мари в света


Отразявайки напредничавите способности на технологичните компании, докладът разкрива още, че средната възраст на марките в Топ 10 за 2017 година е 42 години, което е по-малко от половината на средната възраст от 88 г. на Топ 10 марки за 2016 година.

Докладът отбелязва още, че възходът на иновативните технологични компании не води до забвение за физическите магазини за търговия на дребно. Вместо това, физическите магазини еволюират и стават по-икономични, по-пригодни и по-добре интегрирани с модерните технологии. Откриването на книжарницата на Amazon и планираното отваряне на хранителни магазини под марката Amazon Go са ясни сигнали за еволюцията на физическите магазини.

Обратно на това, компанията за търговия на дребно Wal-Mart реши да разшири своето онлайн присъствие със закупуването на Jet.com, който се конкурираше с Amazon в предлагането на определени продукти. Wal-Mart сключи и споразумение с JD.com, втората по значение марка за електрона търговия в Китай. Подразделението за електронна търговия на базираната в Арканзас фирма генерира 12 млрд. долара годишни продажби, според Kantar Retail.

„Търговията на дребно винаги е била капиталоемък бизнес, зависещ от инвестиция в имот, и бавен за променяне“, отбелязва Рей Гал, вицепрезидент в Kantar Retail, отговарящ за търговията на дребно и анализите. „Това, което виждаме с Alibaba и Amazon е, че тези правила повече не важат. Тези марки имат импулса и могат да използват своите капитали по нови начини за ангажиране на купувачите, а не за строене на магазини“, допълва той.  

КОМЕНТАРИ ОТ  

Полезни страници
    За нас | Аудитория | Реклама | Контакти | Общи условия | Декларация за поверителност | Политика за бисквитки |
    Действителни собственици на настоящото издание са Иво Георгиев Прокопиев и Теодор Иванов Захов