Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах

Новини В глобален мащаб

С развитието на облака, Oracle обновява своите SaaS решения

Компанията обновява потребителския си интерфейс и включва нови функционалности

от , 17 август 2017 2 1451 прочитания,

Докато миграцията на предприятия към облака набира сили, компанията Oracle се стреми да поддържа темпото и да не изостава. Компанията е взела решение да обновява своите SaaS приложения два пъти годишно, като ги привежда в съответствие с on-premise софтуера си и ги допълва с нови функции за електронната търговия и интернет-ориентирана верига за управление на доставки.

Oracle Cloud Applications Release 13, представена в сряда, е най-новата итерация на базираните в облака бизнес приложения на компанията. Тя надгражда потребителския интерфейс за всички приложения и осигурява нови възможности за SCM, ERP, HCM и CX Cloud Suite за управление обслужването на клиентите.

 

Oracle

 

Предприятия разглеждат изчисленията в облак като начин за намаляване на ИТ персонала и инфраструктурата, фокусирайки се върху базовите компетенции и намаляване на разходи по протежение на веригата, коментира Брент Лиъри, съосновател на CRM Essentials.

Oracle се е изправил пред конкуренти със стабилни позиции, като SAP и Salesforce, както и пред по-нови конкуренти от ерата на облака, но той има една от най-широките продуктови линии в бранша.

"Oracle е изградил едно наистина голямо присъствие в почти всяка категория от бизнес приложенията, а сега полага усилия за привличане на настоящите си клиенти, които използват по-традиционни активи, към по-гъвкава, базирана в облак техническа инфраструктура", пояснява Лиъри.

"Голяма част от компаниите не желаят да имат големи ИТ екипи и ако могат да намерят решение позволяващо им да се разделят с поддържането на старите системи и инфраструктура, те го приемат - а това им позволява да направят следващата стъпка и да се фокусират върху прилагането на нови, по-гъвкави модели и опит позволяващи ангажиране с клиентите ", допълва той.

В Oracle виждат и възможност за разширяване на клиентската база с млади компании, изпреварващи по-старите фирми като възприемат директно SaaS продукти, каза Стив Миранда, изпълнителен вицепрезидент по развитието на приложенията на Oracle.

По думите му, преди появата на облака пред компаниите е имало по-висок праг за внедряване продуктите на Oracle , защото им е бил нужен  ИТ персонал и центровете за данни, за да си купят Oracle.

Доклад на Oracle за последното финансово тримесечие, приключило на 31 май, показва че около две трети от всичките му 868 нови клиенти за облачен ERP (с изключение на NetSuite) никога не са имали ERP на компанията досега.

Миранда отбелязва, че Oracle прилага концепцията си за адаптивен дизайн на своя софтуер в облака, така че IU да се адаптира към дисплея на устройствата на потребителите, независимо дали те са мобилни телефони, таблети или лаптопи.

"Освежаването на UI има още за цел и запазване на съвременния начина, по който приложенията изглеждат и развиват. Например, както виждате уеб страниците вече се разтварят вертикално, избягва се навигация в стил прехвърляне от една страница към следващата страница и така нататък“, обяснява той.

ЕТИКЕТИ:
OracleSaaSERP

КОМЕНТАРИ ОТ  

Полезни страници
    За нас | Аудитория | Реклама | Контакти | Общи условия |
    Действителни собственици на настоящото издание са Иво Георгиев Прокопиев и Теодор Иванов Захов