Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах

Новини В глобален мащаб

Как облачните технологии спомагат за развитието на веригата за доставки

Миграцията осигурява на компаниите автоматизиране на електронните транзакции и подобрява на порталите за електронна търговия

от , 23 октомври 2017 0 455 прочитания,

В последните няколко години сферата на доставките търпи бурно развитие. Организациите все по-често обръщат поглед към решения, използващи данни от интернет на нещата (IoT), за реализация на иновативни процеси. Пилотни проекти, базирани на 3D печат и изкуствен интелект (AI), навлизат в сектора с все по-бързи темпове, а доставките, извършвани от дронове, и автономните автомобили вече надничат зад ъгъла.


1


Това до голяма степен се дължи на засилената глобализация, цифровата икономика и променящите се изисквания на клиентите. И тъй като броят на критичните системи и количеството информация стават все по-големи, CIO са принудени да инвестират в проекти за трансформация, за да подобрят начина, по който произвеждат, придвижват и предлагат стоките си, като едновременно с това намалят разходите си.

Но остава един много важен въпрос: Как могат тези инвестиции да се оформят като по-добър клиентски опит, който да гарантира устойчиви, дългосрочни потоци от приходи?

В сферата на доставките организациите се диференцират основно чрез прозрачност и гъвкавост в няколко ключови направления – ERP системи и такива за управление на складове, мобилни скенери, системи за управление на взаимоотношенията с клиенти (CRM), електронни портали и електронен обмен на данни (EDI) за автоматизирани транзакции.

Водещите организации или вече са интегрирали или са в процес на интеграция на оперативни модели, базирани на облачни технологии, които осигуряват последователност и съгласуваност на служителите и клиентите по цялата верига на доставки.

Например австралийският доставчик на логистични услуги от трети страни за автомобилния, търговския и промишления сектор – AMCAP, наскоро предприе интеграция в облак, за да консолидира множество наследени системи в единна платформа. След като прехвърли ИТ средата си от остарялата мейнфрейм система за управление на веригата за доставки в съвременна такава, тя разгърна интерактивна платформа като услуга (iPaaS), за да свърже критични приложения, включително ERP и управлението на складовите системи.

В резултат на това служителите на организацията вече имат детайлен контрол върху процесите във веригата за доставки и данните, свързани с тях. Цялата информация се представя в един интерфейс, без да се компрометира точността на информацията. Това позволява на компанията да реагира много по-бързо на различни изисквания на клиентите. Досега достъпна на седмична база, актуализацията на инвентара на компанията вече може да бъде следена в реално време, като това дава възможност за ускоряване на сроковете за доставка.


2


Освен подобряването на ефективността и прозрачността, процесът на интеграция в облачното пространство спомага за автоматизирането на електронните транзакции и работните потоци за опростена доставка, обработка на документи и кредитен лимит и оптимизира порталите за електронна търговия с обновяване на данните за наличност в реално време от ERP системите. Не на последно място, постоянният достъп до актуална информация подобрява персоналните продажби на служителите, когато са мобилни или работят дистанционно.

КОМЕНТАРИ ОТ  

Полезни страници
    За нас | Аудитория | Реклама | Контакти | Общи условия |
    Действителни собственици на настоящото издание са Иво Георгиев Прокопиев и Теодор Иванов Захов