Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах

Новини Технологии и ефективност

Salesforce се фокусира върху персонализиране на приложенията

Тази седмица компанията Salesforce обяви промените в своята платформа Customer Success, при които акцентът се поставя върху създаването на персонализирани приложения от клиентите.

от , 10 ноември 2017 0 351 прочитания,

Salesforce се фокусира върху персонализиране на приложенията

Тази седмица компанията Salesforce обяви промените в своята платформа Customer Success, при които акцентът се поставя върху създаването на персонализирани приложения от клиентите.

От организацията уточниха, че през изминалата година потребителите многократно са настоявали за повече къстъмизирани опции на платформата и вследствие на това са били въведени новите функции.

Всички промени целят да допринесат за едно по-персонализарано изживяване при разработването на приложения с MyLightning, при обученията с MyTrailhead, при създаването на фирмени мобилни приложения с MySalesforce и при използването на изкуствен интелект (AI) с MyEinstein.

Най-добрият пример за нововъведенията е MySalesforce, който в момента позволява на компаниите да персонализират мобилната версия на Salesforce за своите служители и да публикуват това брандирано мобилни приложения в App Store или Google Play, откъдето то да може да се сваля.

От своя страна MyEinstein цели да предостави на бизнес потребителите възможност да създават свои собствени приложения за прогнозиране чрез point and click интерфейс без нужда от писане на код. Einstein Prediction Builder позволява на клиентите да зададат собствени AI модели за всяка една област, която в момента съществува в Salesforce. Те трябва само да идентифицират сферата, в което искат да извършат прогнозата и с drag and drop интерфейс да изберат данните, които ще използват.

Например, служител в отдела по финанси може да създаде приложение, което чрез данните в Salesforce и предварително въведения модел за машинно обучение да прогнозира кои потребители ще закъснеят с подаването на своите фактури. В момента Einstein Prediction Builder е само пилотен проект и се очаква да дебютира официално през лятото на 2018 г.

При Einstein Bots потребителите мога да създават чатботи, за да се отговаря на общи потребителски запитвания като се използва Service Cloud. Например, бот може да бъде настроен да проследява статуса на поръчките или да поиска възстановяване на средствата и автоматично да задейства свързаните процеси. Окончателната версия на Einstein Bots също се очаква да бъде пусната през лятото на следващата година.

MyTrailhead е продължение на платформата за обучение на Salesforce. MyTrailhead ще позволи на компаниите да използват drag and drop интерфейс, наречен Trail Maker, за създаване на индивидуална програма за обучение в брандирана среда. Чрез MyTrailhead администраторите могат да разработят индивидуален курс за обучение, използвайки публичното Trailhead съдържание, изграденото на платформата къстъмизирано съдържание  или външно съдържание като видео или презентации.

Администраторите освен това сега могат с помощта на функции като Trail Tracker and Trail Checker да проверяват как се развива обучението на служителите. А след това могат да създадат графика на персонала и техните умения за по-задълбочен анализ на талантите и на липсващите умения.

Очаква се през първата половина на 2018 г. MyTrailhead да бъде пуснат като пилотен проект, а по-късно през годината неговият завършен вариант да бъде представен пред потребителите, като тогава ще бъдат обявени и цените за него.

MyLightning се фокусира върху изграждането на по-къстъмизирани приложения, теми и компоненти в Salesforce чрез използването на Lightning рамката. Това позволява да се индивидуализира CRM преживяването чрез образи, цветове и заден фон на бранда, както и чрез персонализиран процес на работа.

На последно място, най-новото допълнение към портфолиото на организацията е МуIoT, което е интерфейс за създаване на приложения върху IoT данни. По този начин се изграждат базирани на правила автоматизации направо в платформата на Salesforce.

Според компанията това ще позволи на потребителите да съчетаят свързаните устройства, сензорите и данните от приложенията с Salesforce за проактивни продажби и услуги.

ЕТИКЕТИ:
AISalesforce

КОМЕНТАРИ ОТ  

Полезни страници
    За нас | Аудитория | Реклама | Контакти | Общи условия |
    Действителни собственици на настоящото издание са Иво Георгиев Прокопиев и Теодор Иванов Захов