Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах

Новини Актуални проекти
бр. 11, 2017

“УниКредит Булбанк” развива omni-channel стратегия с акцент върху мобилните технологии

от , 23 ноември 2017 0 601 прочитания,

Пепа Колева, ИТ директор на “УниКредит Булбанк”.


Акцент в работата на ИТ отдела на УниКредит Булбанк през годината е усъвършенстването на каналите за взаимодействие с клиентите.

"Непрекъснатото развитие на технологичните решения за предоставяне на електронни услуги е приоритет за банката. Потребителският интерфейс се модернизира с цел обогатяване на клиентското съпреживяване (UX). Добавят се нови функционалности към електронните канали, подобрява се сигурността, най-общо развиваме omni-channel концепцията“ коментира Пепа Колева, ИТ директор на “УниКредит Булбанк”. Целта е постепенно офисите на банката да се превърнат в консултантски центрове, а електронните канали да предоставят възможности за бързо и удобно управление на финансовите средства.

Предисторията

Инициативите, които има в банката са немалък брой. Приоритетните са под обща шапка – Програма за развитие. За всяка инициатива се оценяват поотделно необходимите ресурси.

"Развиваме функционалностите по Agile методология, постепенно добавяйки удобни за клиента услуги в максимално съкратени срокове за внедряване ", уточнява Колева.

Реализацията

 Само през последната година подобренията в електронното и мобилното банкиране включват множество допълнителни функции, които много улесняват клиентите:


  • проверка и плащане на битови сметки през приложението Булбанк Мобайл
  • откриване на пакетна програма Модула през Булбанк Онлайн
  • увеличаване на лимита на плащане през приложението Булбанк Мобайл от 2000 на 8000 лева и възможност за неговото управление
  • искане на овърдрафт през Булбанк Онлайн
  • заявка за създаване на нова кредитна и дебитна карта през Булбанк Онлайн
  •  извършване на бюджетни нареждания през приложението Булбанк Мобайл
  • управление на нареждания създадени в ББО и подписани в приложението Булбанк Мобайл

 Този месец банката въвежда и типични omni-channel услуги като:

  • възможност за отключване и заключване на банкови карти през ББО и Булбанк Мобайл

  • изпращане на клиентски  нотификации от Центъра за известия до избрани електронни канали:  ББО, Булбанк Мобайл, sms, e-mail и други

  • активация на нови потребители на приложението Булбанк Мобайл на база заявка от приложението Виртуален съветник през Център за работа с клиенти  (Call centre) на банката


През тази година УниКредит Булбанк предостави на клиентите си функционалност за подписване на разплащания чрез мобилен токън.

„Използването на мобилен токън при разплащанията осигурява нова по-висока степен на сигурност“, пояснява  Пепа Колева. По този начин се осигури  възможност бизнесът да  увеличи лимитите на транзакциите през мобилното банкиране, които могат да бъдат управлявани и директно от клиента.  

Перспективите

Основната цел на ИТ отдела е да развива платформата на електронните услуги в посока изграждане на концепцията omni-channel. Разработените на тази база функционалности за клиента осигуряват извършването на банкови и финансови операции, независимо от  използвания електронен канал, както и актуална информация за дейностите в различните канали.

КОМЕНТАРИ ОТ  

Полезни страници
    За нас | Аудитория | Реклама | Контакти | Общи условия |
    Действителни собственици на настоящото издание са Иво Георгиев Прокопиев и Теодор Иванов Захов