“ози сайт използва бисквитки (cookies). јко желаете можете да научите повече тук. –азбрах

Ќовини IT инфраструктура

¬секи месец в компаниите се случват по пет критични »“ инцидента

¬секи месец в компаниите се случват около пет критични »“ инцидента, което им струва по 100, 000 долара, показва проучване. ќсвен това според изследването »“ отделите харчат повече от 35,000 долара за справ€нето с всеки един инцидент.

от , 24 ноември 2017 0 806 прочитани€,

»“ инцидентите струват на компаниите повече от 100, 000 долара

ѕрочетете още: ћиграци€та в облачното пространство може да бъде лесна

¬секи месец в компаниите се случват около пет критични »“ инцидента, което им струва по 100, 000 долара, показва проучване. ќсвен това според изследването »“ отделите харчат повече от 35,000 долара за справ€нето с всеки един инцидент.

¬ резултат на това »“ лидерите пренасочват ресурси от процеса на разработване към обслужването на насто€щата инфраструктура.

ќрганизациите се затрудн€ват да поддържат видимостта от край до край, което води до чести и повтар€щи се проблеми. —ъщо така обикновено се стига до накърн€ване на репутаци€та и лошо обслужване на клиентите, което съответно се отраз€ва на крайната печалба на съответната компани€.

¬същност 70% от организациите потвърждават, че предишни критични инциденти са имали отрицателно вли€ние върху т€хното добро име.

¬ъпреки това обаче те не взимат правилните решени€ и 96% от фирмите не са учат от грешките си. ѕричините за 13,3% от инцидентите са свързани с факта, че екипите не могат правилно да установ€т корена на проблема.

≈кспертите съветват компаниите да започнат по-ефективно да събират и анализират данни от всички свои »“ инфраструктури, за да намал€т времето, прекарано в оправ€не на щетите и да увеличат времето за проактивна дигитална иноваци€.

ќколо 80% от участвалите в изследването фирми признават, че могат да подобр€т времето за откриване на инцидентите. ¬ремето за извършване на поправителна дейност е средно 5,81 часа.

80% от компаниите имат оперативни невидими зони

ƒнешната »“ среда е по-сложа от вс€кога – разшир€ващите се центрове за данни, облачни услуги, мобилните и IoT устройства. “ъй като системите често са изолирани, »“ служителите се затрудн€ват да събират и съпостав€т информаци€та, което още повече усложн€ва следенето на инфраструктурата и бързото установ€ване на проблемите.

80% от компаниите имат оперативни невидими зони, особено при технологиите от следващото поколение и едва 2% от организациите твърд€т, че разполагат с пълна видимост.

≈кспертите подчертават, че чрез събирането и съпостав€нето на данни от всички устройства във формата на анализи в реално време, има повече възможности за разследване, мониторинг и откриване на аномалии.

 ато ц€ло намал€ването на разходите за »“ инцидентите ще позволи на »“ лидерите да насочат своите ресурси за разработването на нови дигитални услуги, които са от съществено значение за запазването конкурентоспособността на организациите на пазара.

¬ изследването са участвали 1000 компаниите от ќбединеното кралство, ‘ранци€, √ермани€, Ўвеци€, Ќидерланди€, япони€, —ингапур и јвстрали€.

 ќћ≈Ќ“ј–» ќ“  

ѕолезни страници
    «а нас | јудитори€ | –еклама |  онтакти | ќбщи услови€ |
    ƒействителни собственици на насто€щото издание са »во √еоргиев ѕрокопиев и “еодор »ванов «ахов