“ози сайт използва бисквитки (cookies). јко желаете можете да научите повече тук. –азбрах

Ќовини јнализи и тенденции

ѕозици€та на »“ мениджъра е най-застъпена в търгови€та

от , 14 декември 2017 0 1934 прочитани€,
—траница 3 от 3

ѕо думите на ѕепа  олева, по отношение на крайните потребители, е възможно системите за обратна връзка в скоро време да стъпват върху анализ на емоциите и гримасата, с ко€то клиентът напуска банкови€ салон или магазина.

Ѕъдещето на бизнеса е електронно – около този извод се обединиха участниците в дискуси€та. «а развитието му е нужна инвестици€ в дигиталната квалификаци€ на служителите и т€сно сътрудничество между висши€ мениджмънт и »“ ръководител€.

123

 ќћ≈Ќ“ј–» ќ“  

ѕолезни страници
    «а нас | јудитори€ | –еклама |  онтакти | ќбщи услови€ | ƒеклараци€ за поверителност | ѕолитика за бисквитки |
    ƒействителни собственици на насто€щото издание са »во √еоргиев ѕрокопиев и “еодор »ванов «ахов