“ози сайт използва бисквитки (cookies). јко желаете можете да научите повече тук. –азбрах

Ќовини “ехнологии

»зкуствен интелект ще диагностицира инфаркти по телефона

от , 15 €нуари 2018 0 1312 прочитани€,

»зкуствен интелект помага за диагностициране на инфаркти при спешни повиквани€

ƒиспечерите на телефоните за спешни повиквани€ имат трудната задача да успоко€ват обаждащи€ се и същевременно да се опитват да му задават въпроси, които могат да спас€т живота на пациента. Ќо скоро те ще могат да бъдат подпомогнати от изкуствен интелект. ѕрез 2016 в работата на диспечери в  опенхаген помага изкуствен интелект на име Corti, който следи думите и звуците по време на обаждане, за да разпознае ситуациите на сърдечен арест. —лед това изкуствени€т интелект помага с правилните въпроси, за да може да се постави по-точна диагноза.

Corti помага и по други начини – например напомн€ да се попита за адреса, за да бъде изпратена линейката на точното м€сто. ќсобено важната задача на изкуствени€ интелект обаче е да идентифицира фонови€ шум. ѕри един от случаите от практиката Corti е усп€л да чуе слаби хрипове, които съвпадат със звука при пациент, опитващ се да диша въпреки спиране на сърцето. Ѕлагодарение на тази информаци€ диспечерът заключва, че мъжът, който е паднал от покрива, си е счупил гръбначни€ стълб. ћакар че изкуствени€т интелект все още се е обучавал и не е усп€ да даде препоръки на служител€, в бъдеще веро€тно ще може да представи правилна последователност от действа, които да бъдат прочетени на обаждащите се.

»зкуствени€т интелект, създаден от холандска стартъп компани€ със същото име, все още се разработва. ѕодобно на другите платформи за машинно обучение Corti подобр€ва своите способности за постав€нето на по-точни диагнози като поглъща повече информаци€. ќчаква се фирмата да об€ви въвеждането на Corti и в —јў.

 ќћ≈Ќ“ј–» ќ“  

ѕолезни страници
    «а нас | јудитори€ | –еклама |  онтакти | ќбщи услови€ |
    ƒействителни собственици на насто€щото издание са »во √еоргиев ѕрокопиев и “еодор »ванов «ахов