Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах

Новини ИТ за транспорта и логистиката
бр. 2, 2018

Гласова система за заявки и касов софтуер улесняват работата на служителите в Lidl

Иновациите в Lidl повишават производителността на служителите с над 20%

от , 28 февруари 2018 0 10527 прочитания,
Страница 1 от 6

Мария Динкова

Ако живеете в страх, че роботите ще ви заменят на работното ви място, може би е време да си отдъхнете и да погледнете на технологиите под друг ъгъл. Чрез последните си нововъведения в Lidl доказват, че иновациите са замислени така, че да са в полза на служителите и не само да улеснят работа им, но и да повишат тяхната производителност. Става дума за внедрените от търговската верига нова гласова система за комисиониране Pick by voice и модерен касов софтуер от последно поколение.

Pick by voice

Pick by voice в гъвкава система, която позволява с гласови команди да се подготвят и изпълняват ежедневните заявки на магазините. Тя се интегрира към съществуващите складови системи като ERP и WMS, включително SAP. В случая на Lidl тя е интегрирана към системата за комисиониране WAMAS в новия логистичен център на компанията в с. Кабиле.



Самата система са състои от три основни компонента – устройство Talkman, слушалка с микрофон и софтуера гласова конзола за управление на устройствата. През Bluetooth могат да се поддържат и други периферни устройства, например баркод скенер и принтер. Досега процесът на подготовката на стоките се е извършвал чрез хартиен носител, радио или тъч терминал.

КОМЕНТАРИ ОТ  

Полезни страници
    За нас | Аудитория | Реклама | Контакти | Общи условия |
    Действителни собственици на настоящото издание са Иво Георгиев Прокопиев и Теодор Иванов Захов