Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах

Новини ИТ за транспорта и логистиката
бр. 2, 2018

Гласова система за заявки и касов софтуер улесняват работата на служителите в Lidl

Иновациите в Lidl повишават производителността на служителите с над 20%

от , 28 февруари 2018 0 12001 прочитания,
Страница 2 от 6

Благодарение на технологията служителите получават информацията за складовата позиция и необходимото количество чрез гласови команди, а коректността се гарантира чрез допълнително въвеждане на контролни цифри. Така не се налага да се прекъсва работата, за да се прочете или потвърди поредната стъпка в процеса. От въвеждането на системата търговската верига е отчела повишаване на производителността с до 25 - 35% и значително минимализиране на грешките. Същевременно точността при обработките на заявките е достигнала 99.9%. На последно място, макар не и по важност, Pick by voice осигурява и по-безопасни условия на труд за служителите.

Как работи Pick by voice

С около 50 гласови команди системата напътства служителите през целия процес на работа. По този начин ръцете им остават свободни и те могат да фокусират цялото си внимание върху подготовката на самите стоки. Pick by voice позволява да се добавят или премахват команди с цел оптимизация на произволен процес и по-добро възприемане на указанията от служителите.

КОМЕНТАРИ ОТ  

Полезни страници
    За нас | Аудитория | Реклама | Контакти | Общи условия | Декларация за поверителност | Политика за бисквитки |
    Действителни собственици на настоящото издание са Иво Георгиев Прокопиев и Теодор Иванов Захов