Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах

Новини ИТ за транспорта и логистиката
бр. 2, 2018

Гласова система за заявки и касов софтуер улесняват работата на служителите в Lidl

Иновациите в Lidl повишават производителността на служителите с над 20%

от , 28 февруари 2018 0 11994 прочитания,
Страница 3 от 6

 Освен това гласовите команди в диалозите могат да бъдат приспособени за различни нужди, тъй като софтуерътреално „чете“ кирилица.

 Успехът на новата система спрямо предишните версии се дължи на подобрение в зададените команди - те са на български език,а самият говор вече не звучи машинно и монотонно. За процеса на гласовото комисиониране (заявяване) се използва text-to-speech engine, разработен за Lidl на български език от компанията за баркод системи Zetes и гласовата конзола за администриране на потребители и устройства от Vocollect.



Заради постигнатите добри резултати от търговската верига поетапно ще въвеждат системата във всички складови сектори. През декември миналата година чрез Pick by Voice са комисионирани 76% от стоките, което отбелязва ръст с 25% спрямо същия период през 2016. От Lidl планират до края на 2018 всяка стока, която напуска логистичните центрове, да бъде подготвена с новата система.

КОМЕНТАРИ ОТ  

Полезни страници
    За нас | Аудитория | Реклама | Контакти | Общи условия | Декларация за поверителност | Политика за бисквитки |
    Действителни собственици на настоящото издание са Иво Георгиев Прокопиев и Теодор Иванов Захов