Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах

Новини Технологии

Най-добрите CRM системи за 2018 (част 1)

CRM софтуерът може да помогне на бизнеса не само да увеличи продажбите си, но и да подобри вътрешните процеси за бързо постигане на целите. С тези безплатни инструменти не се налага CRM да бъде едно скъпо начинание.

от , 16 март 2018 0 15255 прочитания,

Най-добрите CRM системи за 2018 (част 1)

Повечето компании функционират благодарение на контактите, които поддържат и развиват с потребителите и партньорите си. Изграждането на здрави отношения с клиентите – независимо дали става дума за потенциални такива или настоящи – е важно за успеха в днешната глобална икономика. За щастие софтуерът за управление на връзките с клиенти (Customer Relationship Management – CRM) може да помогне на фирмите да организират данните си и да получат професионалните инструменти, необходими за проследяване и анализиране.

CRM софтуерът съществува в много форми, но целта е универсална: увеличаване на продажбите, повишаване на продуктивността и идентифициране на по-подходящите перспективи за маркетингова дейност. Компаниите, които правилно интегрират CRM решения в своите операции ще получат ценна информация за клиентското поведение от един единствен интерфейс. В днешната конкурентна среда намирането на правилния CRM доставчик може да бъде определящо за крайния резултат.

Прочетете още: CRM или автоматизация на маркетинга - каква е разликата

Имайки предвид огромното значение на CRM софтуера за успеха на една организация, изключително важно е да се открие доставчик, който предлага функции, интеграция на трета страна и къстъмизиране на техниките, които най-добре ще отговорят на нуждите на бизнеса. Процесът по избор обаче е труден, тъй като пазарът предлага много възможности, а същевременно трябва да се вземат под внимание редица особености. Но малките и средните фирми могат да получат това, което им трябва с безплатен CRM софтуер с отворен код.

Ето кои са 7-те най-добри безплатни CRM системи на пазара днес:

Apptivo

Apptivo е базиран в облака CRM, който включва функции за организиране на контактите, управление на проекти, проследяване и финансиране на операции. Безплатната версия на Apptivo е ограничена до трима потребители и 500 MВ възможност за съхраняване на данни. Ключовите й функции обхващат инструменти за управление на продажби, контакти и изчакващи сделки.

Потребителите на Apptivo също така могат да използват инструменти за управление на проекти, включително фактури, нареждания за покупки и работни заявки. Безплатната версия предлага освен това възможност за изготвяне на стандартни доклади, опция за търсене и автоматично напомняне за задачи и срещи.

Интеграция от трета страна е налична само в платената версия, чиято цена започва от 8 долара на месец за потребител. Apptivo също така предлага приложения за Android и iOS устройства.

Най-добрите CRM системи за 2018 (част 1)

Bitrix24

Bitrix24 е подходяща CRM опция за организациите, които търсят набор от инструменти, предназначени за управление на проекти и маркетингови дейности. Безплатната версия на Bitrix24 е налична само за 12 потребители и осигурява 5 GB сторидж на данни. Bitrix има за цел да събере по-голямата част от бизнес операциите на една платформа.

Сред ключовите функции на базираната в облака система са инструменти за управление на проекти като споделяне на съдържание, изпращане на съобщения, организиране на графика и комуникиране в среда, подобна на социална мрежа. Автоматизираните процеси като уведомления, улеснено изготвяне на доклади и включване към групи или дискусии могат да помогнат на бизнеса да следи прогреса и да планира предстоящите възможности в по-голям контекст.

Опциите за работа могат да бъдат разширени чрез интеграция от трета страна и по-модерните функции, като цената започва от 39 долара на месец за 24 потребители. Bitrix24 също предлага приложения за устройствата с операционни системи Android и iOS.

Hubspot

Hubspot системата е гъвкаво решение, което включва всички основни функции на една модерна система, създадена да управлява контакти, да проследява и приключва сделки. Hubspot е популярен CRM софтуер сред малкия бизнес, тъй като предлага достатъчно функции и функционалности за подобряването на операциите в маркетинга и продажбите. Безплатната версия обхваща неограничен брой потребители и сторидж на данни, както и до един милион контакти без никакви времеви лимити или промоционални периоди.

Инструментите за управление на контакти в Hubspot позволяват на потребителите незабавно да събират ценна информация за всяка компания, включена в базата данни – за ключовите кадри, социалните профили и предишната история. С този CRM софтуер целият процес по продажбите може да бъде управляван, така че автоматично се проследява комуникацията с клиента по мейла, социалните медии, телефонните обаждания и срещите.

Hubspot може да бъде къстъмизиран чрез интеграция с услуги на трета страна като Google, Microsoft и други. Системата е достъпна и като приложение за Android и iOS устройствата, а по-сложните опции започват от 50 долара на месец за потребител.

КОМЕНТАРИ ОТ  

Полезни страници
    За нас | Аудитория | Реклама | Контакти | Общи условия |
    Действителни собственици на настоящото издание са Иво Георгиев Прокопиев и Теодор Иванов Захов