Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах

Новини ИТ мениджмънт

Най-добрите CRM системи за 2018 (част 2)

CRM софтуерът може да помогне на бизнеса не само да увеличи продажбите си, но и да подобри вътрешните процеси за бързо постигане на целите. И с тези безплатни инструменти CRM не се налага да бъде едно скъпо начинание.

от , 19 март 2018 0 10698 прочитания,

Най-добрите CRM системи за 2018 (част 2)

Insightly

Insightly e CRM платформа, създадена за управление на контактите, продажбите и проектите на една организация. Нейната безплатна версия е ограничена само до двама потребители, 2 500 контакта и 200 MB сторидж на данни. Базираната в облака платформа позволява на потребителите да виждат подробна информация за своите контакти, включително историята на комуникацията, важни дати и други данни, свързани с проекти или възможности за продажба.

Прочетете още: Най-добрите CRM системи за 2018 (част 1)

Сред ключовите функции на Insightly са инструменти за управление на проекти, които дават възможност да се следи напредъка спрямо крайния срок, да се създават задачи и автоматично да се настройват напомняния. Insightly може също да следи имейл кореспонденция, автоматично да изкарва профили от социалните мрежи на всеки контакт и да създава къстъмизирани доклади и схеми, за да даде на организациите по-детайлна представа за тяхната комуникация с клиентите.

Потребителите могат да разширят своите възможности чрез различни услуги на трети страни, но някои доставчици са достъпни само при платения план. Цената на системата с повече функции започва от 29 долара на месец за човек. Insightly предлага приложения за Android и iOS устройства.

SugarCRM

SugarCRM беше най-голямата CRM система с отворен код на пазара, но компанията вече не пуска нови версии на Community Edition приложението. Все пак то е достъпно за сваляне, а насоченият към разработчиците фокус на системата дава възможност за използване на голям набор от функции и за създаване на изцяло къстъмизирано решение. Версията на SugarCRM с отворен код изисква талантлив администратор с доста умения по PHP програмиране и управление на сложни бази от данни.

Организациите могат да интегрират услуги на трети страни с отворения API на SugarCRM, но платформата не осигурява опростена интеграция като другите CRM доставчици. Сред отличителните функции на платформата са инструменти за управление на контакти, автоматизация на продажбите, прогнозиране, управление на проекти, анализ на данни и изготвяне на обширни доклади.

Платената версия на SugarCRM започва от 40 долара на месец за потребител.

Най-добрите CRM системи за 2018 (част 2)

SuiteCRM

SuiteCRM е безплатна система с отворен код, алтернатива на SugarCRM. Компанията твърди, че е най-популярната CRM с отворен код в света, като има над четири милиона потребители, 800 хил. сваляния и общност от 87 хил. разаботчици. SuiteCRM също така предлага много функции, които не са традиционни за CRM.

Една от основните опции на системата са порталите, осигуряващи уникален метод за интерактивна клиентска поддръжка. Потребителите също така могат да управляват контактите си и да моделират бизнес процесите. SuiteCRM включва калкулатор за възвращаемост на инвестициите и модул за създаване и проследяване на имейл кампания. SuiteCRM също предлага мобилно приложение за устройства с операционните системи Android и iOS.

Zoho CRM

Zoho CRM е най-популярното безплатно CRM решение на пазара днес. То е подходящо за малки и средни фирми, както и за стартъп компании. Неплатената версия обаче е ограничена до трима потребители, 25 000 контакта и 1 GB сторидж. Платформата е особено добра за организациите, използващи Zoho Workplace.

Някои от отличителните функции на Zoho CRM са разнообразните възможности за интеграция с трети страни, за сложни анализи и прогнози, за уведомления в реално време и за инструменти за цялостно управление на проекти. Интуитивният интерфейс също включва инструменти за автоматизация на продажбите и маркетинга, продуктова конфигурация, изготвяне на докалди и подробен клиентски анализ.Потребителите на Zoho могат да къстъмизират своята платформа като синхронизират услугите на трета страна, използвайки API на Zoho.

Zoho CRM е платформа, базирана в облака, която предлага приложения за Android и iOS устройствата. По-сложните функции започват от 12 долара на месец за потребител.

КОМЕНТАРИ ОТ  

Полезни страници
    За нас | Аудитория | Реклама | Контакти | Общи условия |
    Действителни собственици на настоящото издание са Иво Георгиев Прокопиев и Теодор Иванов Захов