Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах

Новини Технологии и ефективност

Progress представи първите в индустрията компоненти за разговорен потребителски интерфейс за създаване на чатботове

от , 17 май 2018 0 3602 прочитания,

 Progress представи първите в индустрията компоненти за разговорен потребителски интерфейс за създаване на чатботове

Progress пусна първия цялостен пакет от компоненти за разговорен потребителски интерфейс (Conversational UI), създаден специално за чатботове. С него .NET и JavaScript разработчиците могат да изграждат съвременни чатбот приложения на платформа по свой избор за уеб, десктоп и мобилни технологии.

„Компонентите ни за разговорен потребителски интерфейс за Telerik и Kendo UI са поредната иновация за Progress, създадена в България. Чрез тях ние предоставяме ценен инструмент на ИТ общността за създаване на ефективни чатбот преживявания в техните бъдещи и съществуващи приложения за уеб, десктоп и мобилни технологии. Работим в посока тези компоненти да стигнат до повече разработчици, за да им помогнат да създават по-добро потребителско преживяване“, отбелязва Веско Колев, вицепрезидент „Продукти за разработчици“ в Progress.

Функционалностите за разговорен UI са налични в над 12 пакета от инструменти в Telerik и Kendo UI. Компонентите позволяват включване на важни елементи в дизайна като различни видове карти (например карти за избор на продукти, маршрут на полет, календар за посочване на дати и др.), чрез които разработчиците да контролират по-добре посоката на разговора, за да бъде максимално естествен и интуитивен.

Новите компоненти на Progress за разговорен UI включват:

  • Съвместимост с всички основни платформи за създаване на чатботове, сред които Microsoft Azure Bot Service, Facebook Wit.ai, Google DialogFlow, Amazon Lex и др.

  • Възможност за унифициран дизайн – визуално чатботовете могат да изглеждат като други уеб, десктоп и мобилни приложения с помощта на компонентите, предлагащи висока къстамизация

  • Естествен разговор – визуалното интуитивно преживяване допълва и подобрява потока на естествения разговор между чатбота и потребителите

  • Лесна имплементация – разработчиците могат да разчитат на съществуващите си .NET или JavaScript умения за лесно и бързо прилагане на компонентите във всяко уеб, десктоп или мобилно чатбот приложение.

„Microsoft дава на разработчиците инструментите, с които те могат да създават изкуствен интелект. Работим с компании като Progress, за да предоставим на общността услуги и компоненти, които ни помагат да превръщаме това в реалност“, каза Бет Маси, старши мениджър „Продуктов маркетинг“ за .NET Platform в Microsoft. „Инструменти като разговорен потребителски интерфейс помагат на нашата .NET общност да създава по-приятни визуални и лесни за ползване чатботове, които подобряват цялостното клиентско преживяване и увеличават ползването на технологиите с изкуствен интелект.“

Обявените компоненти за разговорен UI за Telerik и Kendo UI са подходящи за разработчиците, които искат да създават свои собствени чатбот преживявания на платформи на Microsoft, Facebook, Google и Amazon. За организациите, търсещи решение за транзакционно обслужване на клиенти, Progress предлага Progress NativeChat - базирано на изкуствен интелект решение за чатботове, които могат да бъдат обучени и внедрени само за седмици.

КОМЕНТАРИ ОТ  

Полезни страници
    За нас | Аудитория | Реклама | Контакти | Общи условия | Декларация за поверителност | Политика за бисквитки |
    Действителни собственици на настоящото издание са Иво Георгиев Прокопиев и Теодор Иванов Захов