Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах

Новини Управление на бизнес процеси

SAP с нови пакети от решения за управление на данни и за модернизиране на CRM

от , 07 юни 2018 0 4589 прочитания,

SAP с нови пакети от решения за управление на данни и за модернизиране на CRM

SAP обяви два нови пакета от решения, с които цели да разтърси пазара на CRM системите (Customer Relationship Management). Приложенията SAP® C/4HANA ще бъдат в помощ на бизнеса при обслужването и запазването на дългосрочните взаимоотношения с клиентите. Другият пакет SAP HANA® Data Management Suite е първото в индустрията всеобхватно решение за управление на данните, което дава възможност на компаниите да превърнат огромния обем от информация в стойност за бизнеса.

„SAP бяха последните, които приеха запазването на статуквото на CRM (Customer Relationship Management), а сега са първите, които ще го променят“, подчерта Бил Макдермот, CEO на SAP, по време на годишната конференция на компанията SAPPHIRE NOW®. „В основата на традиционните CRM системи стоят изцяло продажбите, докато в основата на SAP C/4HANA е клиентът. Ние виждаме необходимостта, всяка част от бизнеса да се концентрира върху потребителя и да има достъп до един единствен изглед за него. Когато всички SAP приложения се свържат заедно в един интелигентен облачен пакет, веригата на търсене директно задава поведението на веригата за доставки,“ допълни Макдермот.

Прочетете още: Най-добрите CRM системи за 2018 (част 1)

SAP C/4HANA е интегрирано предложение, създадено да модернизира фокусираните само върху продажбите традиционни CRM (Customer Relationship Management) решения. След придобиването на пазарните лидери Hybris, Gigya и CallidusCloud, сега SAP свързва различни решения, за да поддържа всички фронтофис дейности, като например защита на клиентските данни, маркетинг, търговия, продажби и клиентско обслужване. Освен това SAP C/4HANA ще предложи пълна интеграция с портфолиото от бизнес приложения на SAP. Такъв пример е пакетът от интелигентни технологии SAP Leonardo за машинно обучение, които компанията представи миналата година, както и новият SAP HANA Data Management Suite, който дава на компаниите видимост и контрол върху тяхната класифицирана информация.

SAP с нови пакети от решения за управление на данни и за модернизиране на CRM

Разширявайки своите предложения в областта на клиентското обслужване, SAP също обявиха, че са придобили базираната в Швейцария Coresystems AG. С този ход компанията цели да подобри клиентското изживяване при обслужване на място, особено в сферата на производството, електро, хай-тек и телекомуникационните индустрии. Платформата за услуги на Coresystems’ предоставя разпределяне и организация на задачите по клиентски запитвания в реално време, както и контрол на потока от информация чрез използването на технология, базирана на изкуствения интелект. Това разширява общата база данни за технически услуги, като в нея се включват и данни за служители на компанията, работещите на свободна практика и партньорите в бранша - така за всеки конкретен случай могат да бъдат назначени най-добре квалифицираните техници, като се взима предвид експертизата, мястото и възможността за реакция на всеки индивидуален експерт по обслужването.

Тези съобщения са направени непосредствено след влизането в сила на 25 май на Новия европейски регламент за защита на личните данни (GDPR). Голямата регулаторна промяна накара бизнесите да погледнат критично на своите досегашни инвестиции в CRM.

Управление на данни с цел достигане до клиентите

Всички системи разчитат на данни, но предизвикателството, пред което са изправени компаниите днес, е класифицираната информация – информацията, която е не просто в системите за транзакции, а е разпръсната на различни места, като например, продукти, машини и хора. Става дума за данните, които трябва да бъдат поети, подготвени и съотнесени към дружествата. SAP HANA Data Management Suite дава възможност на компаниите да превърнат огромни обеми от данни – структурирани и неструктурирани, в ценна, полезна информация, независимо къде се намират. Новият пакет позволява на клиентите да увеличат максимално сигурността на данните си, лесно и ефективно.

КОМЕНТАРИ ОТ  

Полезни страници
    За нас | Аудитория | Реклама | Контакти | Общи условия | Декларация за поверителност | Политика за бисквитки |
    Действителни собственици на настоящото издание са Иво Георгиев Прокопиев и Теодор Иванов Захов