Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах

Новини Технологии

Българско състезание дава бизнес решения за Kaufland в Европа и Австралия

Тазгодишното издание на Datathon беше спечелено от малайзийския отбор Cads cradle

от , 11 октомври 2018 0 1062 прочитания,

Глобалното състезание Datathon, организирано у нас от Data Science Society, излъчи победителя в състезание за анализ на данни с помощта на машинно обучение. В рамките на 48 часа над 140 участници от 11 страни на няколко континента експериментираха с данни, достъпни само вътрешно във водещи компании, допитвайки се до 30 световно признати ментори и експерти от Австрия, Индия, Португалия, Малайзия, България, Германия, Хърватска и Катар.

 

Прочетете още: Българска фирма взе награда от конкурс на Barclays за блокчейн решение

Победител в надпреварата стана малайзийският отбор Cads cradle, които представиха решение на казус, зададен от Kaufland в сферата на IoT. Ментори от Kaufland IT HUB – звеното на международната верига магазини за разработка на приложения - подпомагаха всички участници, които работеха по казуса.

Конкретната задача е поставена от централата на компанията в Германия и предизвика участниците да открият начин, по който могат да бъдат предвидени неизправности в мотокарите. За целта бяха предоставени данни на участниците с реални анализи, които те да ползват при прилагането на своя подход.

Всички от журито бяха впечатлени от подхода им, който се основава на невронни мрежи и изкуствен интелект, като по този начин могат да се предвидят повреди в машините през цялото време на тяхната експлоатация. Cads cradle успяха да дадат решение и как да бъдат прочетени тези данни”, коментира Пенчо Добрев, Data Analyst в Kaufland IT HUB. Той допълни, че това решение може да бъде приложено в реалния бизнес на Kaufland по цял свят, което обхваща над 1200 хипермаркета в Европа, а скоро и в Австралия.

Това не е първият случай, в който се прилагат бизнес кейсове от състезанието. Решение на отбор-участник от минало издание на Datathon впечатли менторите на Kaufland и вече се тества в централата в Германия. Тяхното предложение е за разпознаване на плодовете и зеленчуците само по вида им, без да се налага клиентът да търси и избира от всички възможни предварително заложени продукти – така бива спестено времето за пазар. 

КОМЕНТАРИ ОТ  

Полезни страници
    За нас | Аудитория | Реклама | Контакти | Общи условия | Декларация за поверителност | Политика за бисквитки |
    Действителни собственици на настоящото издание са Иво Георгиев Прокопиев и Теодор Иванов Захов