Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах

Новини Актуални проекти
бр. 9, 2018

Облачна CRM управлява връзките с клиенти на „Агрополихим“

Нуждата от мобилност, достъпност и по-добра отчетност насочва отдел „Агрохимия и почвознание“ към Dynamics 365

от , 15 октомври 2018 0 244 прочитания,

Облачна CRM управлява връзките с клиенти на „Агрополихим“

Деница Дженева

Системите за управление на бизнеса в облака дават на потребителите гъвкавост, която трудно може да се постигне с настолно решение. Това е и една от причините, поради които клиентите се насочват към тях. Такъв е случаят с производителя на азотни и фосфорни торове „Агрополихим“, който пренася нуждите си от подобряване на контактите с клиентите в облака. Проектът обхваща отдел „Агрохимия и почвознание“, който предлага услуги в помощ на земеделците.

Агрономическият отдел работи в посока подобряване комуникацията между компанията и потребителите на минерални торове. Това се осъществява посредством постоянна кореспонденция със земеделци от различни региони на страната, интересуващи се от приложението на торовете от продуктовата гама на предприятието.

Отправната точка
Тъй като борави с голям брой потребители, отделът има нужда от сериозна система за управление на контактите с клиенти. „Агрохимия и почвознание“ до момента няма внедрена CRM. Информацията се въвежда и обработва с помощта на таблици в Excel. Това ограничава възможностите за анализи и отчети както вътре в отдела, така и за останалите поделения в „Агрополихим“.

За да прочетете цялата статия, е нужен абонамент.

КОМЕНТАРИ ОТ  

Полезни страници
    За нас | Аудитория | Реклама | Контакти | Общи условия | Декларация за поверителност | Политика за бисквитки |
    Действителни собственици на настоящото издание са Иво Георгиев Прокопиев и Теодор Иванов Захов