Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах

Новини Актуални проекти
бр. 9, 2018

Софтуерът като услуга – системата не е по-важна от партньора

от , 15 октомври 2018 0 476 прочитания,

Софтуерът като услуга – системата не е по-важна от партньора

Мария Динкова

Преходът към облака е само едната част от уравнението. Другата опира до начина, по който е извършено внедряването и доколко то съвпада с бизнес потребностите на организацията. Опитът на „Фадата“ показва, че интеграторът е също толкова важен, колкото и високото качество на самия продукт.

През 2015 британската компания за застрахователни услуги Charles Taylor и американският фонд за дялови инвестиции The Riverside Co. придобиват мажоритарен дял в българската софтуерна фирма „Фадата“. След това ръководството в Лондон взима решение да купи Salesforce, като избира ирландска фирма за интегратор. В крайна сметка обаче се оказва, че са настроени единствено базови функции, нуждите на българските потребители не са взети под внимание, вследствие на което системата не се използва. Поради тази причина звеното у нас се обръща за помощ към „Некст Консулт“, които поемат повторната интеграция на Salesforce.

„Историята е важна за нас, защото вече имаме няколко клиента, които идват с проблемно внедряване“, коментира Иво Дрешков, партньор „Софтуерни решения“ в „Некст Консулт“. Той допълва, че неслучайно Salesforce е най-скъпият подобен продукт на пазара, той предлага много възможности, но не си струва инвестицията, ако се използват функции, налични и при всеки безплатен софтуер.

За да прочетете цялата статия, е нужен абонамент.

КОМЕНТАРИ ОТ  

Полезни страници
    За нас | Аудитория | Реклама | Контакти | Общи условия | Декларация за поверителност | Политика за бисквитки |
    Действителни собственици на настоящото издание са Иво Георгиев Прокопиев и Теодор Иванов Захов