Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах

Новини Актуални проекти
бр. 10, 2018

Мобилните CRM решения предлагат неограничени възможности

„Олимпус“ внедрява системата на Entersoft за автоматизиране дейността на мобилните търговци

от , 31 октомври 2018 0 269 прочитания,

Мария Динкова

Отдавна премина времето, когато системите за управление на връзките с клиенти (Customer Relationship Management, CRM) имаха само десктоп версии. С развитието на преносимите устройства мобилните CRM се превърнаха в задължителен инструмент, който да позволи на служителите да имат достъп отвсякъде и в реално време до базите данни на компаниите. По този начин значително се улеснява работата на експертите по продажби, маркетинг и обслужване на клиенти, които се нуждаят само от своя телефон или таблет, за да изпълняват ежедневните си задачи. Неограничените възможности, които предлагат подобен тип решения, показва опитът на гръцката компания за млечни продукти „Олимпус“, която има дъщерни дружества в България и Румъния.

Първоначално централата в Гърция, Greek Dairies S.A., взима решение да внедри подобен софтуер, като се спира на Entersoft за доставчик и техния продукт Entersoft Mobile CRM/SFA (Sales Force Automation). Впоследствие заради бързото разрастване на компанията и необходимостта от унифициране на процесите в нея подобни проекти се стартират както в Румъния, така и в България. Работата по интегрирането на новата система у нас започва през май 2017. Основните функционалности вече са завършени, но продължават да се разработват нови опции, специално насочени към нуждите на българския пазар.



„Поради бързото си глобално развитие Greek Dairies S.A. се нуждаеше от решение, което да помогне на отделите по продажби, маркетинг и обслужване на клиенти в компанията да организират и контролират своите процедури в Гърция, Румъния и България. Преди това всички процеси се извършваха чрез Excel и Word файлове, а съответните доклади също се подготвяха с тези програми. Но наблюдаваните грешки при комуникацията между мобилните търговци и централите при изпращането на данни, както и фактът, че операциите на отделите бяха базирани на файлове в Excel и Word, не позволяваха на компанията да постигне дългосрочните си цели“, разказват от гръцкия офис.

За да прочетете цялата статия, е нужен абонамент.

КОМЕНТАРИ ОТ  

Полезни страници
    За нас | Аудитория | Реклама | Контакти | Общи условия | Декларация за поверителност | Политика за бисквитки |
    Действителни собственици на настоящото издание са Иво Георгиев Прокопиев и Теодор Иванов Захов