Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах

Новини ИТ мениджмънт

Forrester представи своите технологични прогнози за 2019

от , 13 ноември 2018 0 458 прочитания,

Forrester представи своите технологични прогнози за 2019

Аналитичната компания Forrester публикува своите прогнози за 2019, посочвайки основните промени, които ще засегнат компаниите през идните месеци. Очаква се именно през следващата година организациите да преминат от стратегическите амбиции към прагматичните действия.

През 2018 мениджърите се спряха на широкомащабни инициативи, свързани с дигиталната трансформация и клиентското изживяване. Но много от тях се сблъскаха с тежката реалност, че подобни стратегии са трудни и скъпи за изпълнение, а освен това представляват и значително предизвикателство за начина, по който се управлява даден бизнес.

Прочетете още: Какво се крие зад сделката IBM-Red Hat?

В резултат на това клиентското преживяване не се промени особено и повече от 50% от дигиталните трансформации останаха в застой. Необходимостта от промяна обаче още съществува и пазарът определено не прощава. Клиентите продължават да изискват от компаниите да им доставят истинска стойност.

Темповете на развитие и разнообразието на технологиите представляват предизвикателство за бюджетите и приоритетите на компаниите, коментират от Forrester. „Киберзаплахите могат да унищожат стойността на една марка за дни. Това продължава да бъде важен момент за лидерите, които искат да променят своите компании, така че те да могат да се състезават на динамичния и конкурентен пазар“, допълват от аналитичната компания.

Именно и затова през 2019 мениджърите трябва да насочат своето внимание към прагматични действия.

Forrester представи своите технологични прогнози за 2019

По отношение на технологиите Forrester предвижда следните тенденции за 2019:

  • Клиентското изживяване продължава да се променя – Марките ще се откажат от стратегическите инициативи за подобряване на потребителското преживяване и ще се върнат към добре познатите методи за постигане на краткосрочни резултати.

  • Дигитална трансфромация – При дигиталната трансфромация инвестициите ще започнат да бъдат разглеждани по един по-прагматичен начин.

  • Целеполагането връща своето значение – Целите се превръщат отново в стратегически приоритет и ще бъде стратегически компас за фирмите.

  • Главните директори „Маркетинг“ се връщат към бранда – Той ще превърне отново марките в свой основен приоритет.

  • CIO поема контрола – главните директори по информационните технологии ще разширят своите правомощия, изграждайки модел, който ще превръща технологичните иновации в потребителска стойност.

  • Изкуственият интелект ще увеличи своето значение – Компаниите ще полагат повече усилия, за да ускорят изпълнението на обещанието си за прилагане на изкуствен интелект.

  • Светът отива към Zero Trust – Zero Trust ще се превърне в стандарт при архитектурите за ИТ сигурност.

  • Марките влизат в надпревара - Повечето марки ще участават в пазарното надиграване, но голяма част няма да оценят правилно ситуацията и ще постигнат минимални резултати.

  • Изживяването на служителите заема централно място – мениджърите ще подновят усилията си за промяна в управлението на човешките ресурси.

  • Роботите се наместват в управлението на таланти – Специалистите по управление на човешките ресурси ще използват автоматизацията да се справят с дефицита на таланти.

  • Блокчейн в помощ на рекламата – Блокчейн ще позволи на рекламодателите да видят къде се губят средства и как техните пари се харчат.

  • Интернет на нещата (IoT) - IoT в B2B ще започне да отпада и се очаква технологията да намери по-голямо приложение при B2C.

КОМЕНТАРИ ОТ  

Полезни страници
    За нас | Аудитория | Реклама | Контакти | Общи условия | Декларация за поверителност | Политика за бисквитки |
    Действителни собственици на настоящото издание са Иво Георгиев Прокопиев и Теодор Иванов Захов