Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах

Новини Актуални проекти
бр. 11, 2018

Мотивация чрез визуализация

Модулът Self Service „Данни за изпълнението“ на системата HeRMeS позволява на Банка ДСК да осигури визуализация на бонусите за екипа

от , 19 ноември 2018 0 708 прочитания,

Деница Дженева


Като организация с голяма клонова мрежа Банка ДСК разполага с много на брой служители. Резултатите от тяхната работа обаче трябваше да станат видими и банката реши да използва готов продукт, който да предоставя такава възможност, и стартира проект по внедряване на модул от системата за управление на човешките ресурси HeRMeS на "ТехноЛогика".


“В Банка ДСК функционират вътрешни разработки за оптимизация и автоматизиране на процесите, свързани с управлението на човешките ресурси. Те скъсяват достъпа до информация за изпълнението на конкретни цели”, разказва Анна Пресолска, направление „ИТ и операции“ в Банка ДСК.

Проектът с "ТехноЛогика" включва надграждането на функциониращия модул „Стимули и комисиони“ на системата HeRMeS с допълнителен външен модул, т.нар. Self Service „Данни за изпълнението“. Това води до оптимизация на редица процеси, например полагане на цели и преглед на постигнатите резултати. Системата допринася и за по-висока мотивация сред екипа.

“Като част от банката с най-голяма клонова мрежа в страната на колегите ни от поделенията е предоставена възможност да получават допълнителен стимул и възнаграждения в зависимост от успехите в продажбите на широката ни гама от продукти и услуги”, пояснява Анна Пресолска. Чрез модула Self Service всеки служител в клоновата мрежа на Банка ДСК може да проследява реализираните от него продажби.

За да прочетете цялата статия, е нужен абонамент.

КОМЕНТАРИ ОТ  

Полезни страници
    За нас | Аудитория | Реклама | Контакти | Общи условия | Декларация за поверителност | Политика за бисквитки |
    Действителни собственици на настоящото издание са Иво Георгиев Прокопиев и Теодор Иванов Захов