Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах

Новини Актуални проекти
бр. 12, 2018

Стартъп изгражда университетски чатбот с IBM Watson Assistant

Smarty на хърватската компания Careesma осигурява 24/7 административно обслужване на студентите на ZSEM

от , 18 декември 2018 0 870 прочитания,

Иван Гайдаров

Стартъп изгражда университетски чатбот с IBM Watson Assistant

Като част от развитието на машинното обучение и изкуствения интелект чатботовете отдавна концентрират надеждите на бизнеса за оптимизация на отношенията с потребителите и цялостния клиентски опит. Още през 2017 г. изследване на Juniper Research сочи, че към 2022 г. автоматизираните софтуери за комуникация ще намалят разходите на бизнеса с 8 млрд. долара в глобален мащаб. Година по-късно докладът State of chatbots 2018 отбелязва, че 69% от потребителите предпочитат да се свързват с компаниите именно през този канал.

Тези тенденции не остават незабелязани от може би най-динамичната екосистема – стартъпите. Новостартиращите компании са известни с гъвкавите си практики, които заедно с облачната инфраструктура, предлагана от големите доставчици, им позволяват бързо да отговарят на динамично променящите се изисквания на бизнеса. Една от тези организации е Careesma, хърватски стартъп, опериращ в сферите на обработката на естествен език, роботизацията и компютърното зрение.

ZSEM и Careesma.co

Както голяма част от учебните заведения, доскоро Zagreb School of Economics and Management (ZSEM) също изпитва трудности в някои звена на администрацията си. Затова и се обръща към Careesma в търсене на решение на организационните проблеми на отделите за обслужване на студенти.


За да прочетете цялата статия, е нужен абонамент.

КОМЕНТАРИ ОТ  

Полезни страници
    За нас | Аудитория | Реклама | Контакти | Общи условия | Декларация за поверителност | Политика за бисквитки |
    Действителни собственици на настоящото издание са Иво Георгиев Прокопиев и Теодор Иванов Захов