Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах

Новини Анализи и тенденции
бр. 12, 2018

Mastercard се подготвя за навлизането на контекстуалната търговия

В момент, когато светът върви в посоката на изцяло дигитални разплащания, Mastercard разчита на AI инструменти, за да се справи със заплахите за киберсигурността

от , 21 декември 2018 0 737 прочитания,

Гигантът при картовите разплащания Mastercard предвижда бъдеще, в което потребителите могат да пазаруват не само чрез своите смартфони, но и чрез виртуални асистенти, коли и други свързани машини. Но когато хакери се спотайват в тъмните ъгли на мрежата, за да получат финансова облага с минимални усилия, Mastercard трябва да може да гарантира сигурността на сделките само за милисекунди.

За да улесни своя преход към това масово използване на дигитални разплащания, компанията използва сложни системи и софтуер за анализ на измами, които са допълнени с технология за изкуствен интелект (AI), отбелязва Ед Маклафлин, президент на операциите и технологиите в Mastercard, пред американското издание на CIO. Изкуственият интелект може да помогне на софтуера и свързаните системи да гарантират по-сигурни плащания в сравнение с традиционните карти с вграден чип.

За да прочетете цялата статия, е нужен абонамент

КОМЕНТАРИ ОТ  

Полезни страници
    За нас | Аудитория | Реклама | Контакти | Общи условия | Декларация за поверителност | Политика за бисквитки |
    Действителни собственици на настоящото издание са Иво Георгиев Прокопиев и Теодор Иванов Захов