17 ноември 2011, Четвъртък 14:27
маркетинг, технологии, социални медии, IBM
Въпреки че сп. CIO и cio.bg са насочени предимно към ИТ директорите и специалистите, тук ще ви разкажа за интересно проучване за предизвикателствата пред маркетинг директорите (CMO = chief marketing officer). Първо, защото технологиите са толкова голяма част от живота на всеки специалист (без значение в коя област се развива) и второ, защото разширяването на ролята на ИТ мениджъра – процес, който наблюдаваме в последните години, изисква от тях да разбират все по-добре бизнеса, отговорностите и предизвикателствата на останалите топ мениджъри, за да могат да предоставят технология, която да ги преодолее. А маркетинг специалистите със сигурност ще работят във все по-тясно сътрудничество...
26 октомври 2011, Сряда 10:56
сливания, придобивания, технологии
Бум в сделките по сливания и придобивания отбеляза 2011г. Британското издание на CFO World представя най-значимите от тях: M&A in Technology View more presentations from Aneliya.
08 септември 2011, Четвъртък 11:41
Днес попаднах на интересна статия в американското издание New York Times за “живота” на линковете. Според изследване на фирмата за съкращаване на URL, Bit.ly, средно кликанията върху един линк продължават 3 часа, а ако става въпрос за новина – само 5 минути.
Интересно е, че животът на URL се променя, ако те се постват във Фейсбук и Туитър или се изпращат през е-мейл или чат клиенти. След като са анализирали 1000 популярни линка, споделени на bit.ly, от фирмата са установили, че средно половиният живот на линка URL в Туитър е 2,8 часа, във Фейсбук – 3,2 часа, а за и-мейл и чат – 3,4.
За да определи активността на линковете,...