Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах

CIO Блог Информационни технологии

Четвъртък, 08 септември, 2011 URL

Колко дълъг е животът на един линк?

Ani

автор: Ani

топик: Информационни технологии

тагове: линк, URL

коментари:

прочитания: 6048


Днес попаднах на интересна статия в американското издание  New York Times  за “живота” на линковете. Според изследване на фирмата за съкращаване на URL, Bit.ly, средно кликанията върху един линк продължават 3 часа, а ако става въпрос за новина – само 5 минути.

Интересно е, че животът на URL се променя, ако те се постват във Фейсбук и Туитър или се изпращат през е-мейл или чат клиенти. След като са анализирали 1000 популярни линка, споделени на bit.ly, от фирмата са установили, че средно половиният живот на линка URL в Туитър е 2,8 часа, във Фейсбук – 3,2 часа, а за и-мейл и чат – 3,4.

За да определи активността на линковете, bit.ly засичат времето, за което те успяват да получават половината от кликовете си.

Не всички URL обаче са създадени еднакви, отбелязват от компанията. Споделените в YouTube получават половината си кликове след 7,4 часа. Потребителите се интересуват от това съдържание повече и по-дълго време, отбелязват от bit.ly. Новините имат много по-кратък живот. Причината за това е бързото споделяне на нови линкове през кратък интервал от време. Изводът е, че различните социални медии осигуряват най-дълъг живот на линковете. 


Facebook Tweet it! svejo.net dao.bg LinkedIn

КОМЕНТАРИ

Трябва да сте регистриран потребител, за да коментирате статията



    

За нас | Аудитория | Реклама | Контакти | Общи условия |
Действителни собственици на настоящото издание са Иво Георгиев Прокопиев и Теодор Иванов Захов