Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах

CIO Терминологичен речник

ACRM

Analytical Customer Relationship Management (ACRM) - Аналитично управление на взаимоотношенията с клиентите.

И традиционните (оперативни) CRM системи (OCRM), и аналитичните (ACRM) си поставят едни и същи цели – различни са само пътищата за тяхното постигане. OCRM решава задачата за повишаване на клиентската лоялност в процеса на непосредствено общуване с потребителя, докато ACRM анализира натрупаната информация за клиента и помага за разработването на стратегия за по-нататъшно взаимодействие.




Facebook Tweet it! svejo.net dao.bg LinkedIn
За нас | Аудитория | Реклама | Контакти | Общи условия |
Действителни собственици на настоящото издание са Иво Георгиев Прокопиев и Теодор Иванов Захов