Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах

CIO PR Зона

Neterra представя: Управляемите услуги като бизнес модел

579 прочитания

#1 г-н Димов, Нетера е известна като утвърден доставчик на телеком услуги и комплексни ИТ и телекомуникационни решения. Какви са вашите предложения към потенциалните потребители на управлявани услуги?

Дефинициите за това какво е управлявана услуга са огромен брой - от управление на мрежови устройства, през поддръжка на сървъри и работни места, операционни системи и защита на информацията и се стигне до пълен аутсорсинг, включително приложенията, които използват клиентите. Ние вярваме, че говорейки за управлявани услуги, не става въпрос за технология или хардуер, а за подход, начин на ръководене на бизнеса, внедряване на нови процеси и спазване на договорености за изпълнение на поети ангажименти между партньорите.

Нетера има традиции в предоставянето на комплексни решения на клиентите си. Ние се стремим да вникваме в нуждите на нашите партньори и не само да предоставяме Интернет, свързаност, колокация или A/V услуги, но и да им помагаме да ги ползват по начин, подходящ за техния бизнес. Нашите специалисти са в помощ от дизайна, през имплементацията, до ежедневната поддръжка на услугите, включително денонощно проактивно наблюдение на състоянието им. Нашите предложения включват конфигуриране, инсталация и поддръжка на оборудване и софтуер, според нуждите на клиента. Нетера предлага управление на маршрутизатори, защитни стени, физически и виртуални сървъри, операционни системи, приложен софтуер и WiFi зони. За осигуряване на възможност за ранно диагностициране на възникнали или предотвратяване на потенциални проблеми, ние осигуряваме 24x7 наблюдение на оборудването и услугите на клиентите чрез специализирана мониторинг система – Neterra Online Monitoring System (NOMS). От началото на 2016 година ние предлагаме ИТ услуги под модела Managed Services. Oбратната връзка от нашите клиенти е: по-добро 24/7 професионално обслужване, редуциране на ИТ бюджета, както и повече отделено време за основните дейности, свързани с техния бизнес.


#2 Как оценявате интереса на клиентите към използването на управлявани услуги? Какви управлявани услуги се търсят най-активно? Какви ползи отчитат клиентите на Нетера, които използват такива услуги?

Ако допреди няколко години важеше правилото „Ако не си в Интернет, не съществуваш“, то вече нещата опират до използване на IT ресурси в ежедневната дейност. Те помагат за развитието на бизнеса и за осигуряване на по-добро обслужване на крайните клиенти.

Такъв начин на работа предполага сериозни финансови усилия. Въвеждането на нови услуги, разрастването на бизнеса и промяна на структурата или процесите водят, до значителни финансови инвестиции в нова или промяна на съществуващата IT инфраструктура. Управляемите услуги дават възможност за преобразуване на капиталовите разходи в оперативни и предоставят предвидимост на разходваните средства.

За да бъдат конкурентоспособни в наситената и динамична среда, фирмите трябва да поддържат екип от IT специалисти, които не са пряко свързани с основната им дейност. Тези специалисти са профилирани в своята област и трудно се взаимозаменят. Те имат нужда от скъпоструващи обучения, за да поддържат нивото си в постоянно развиващите се технологии.

#3 Какви промени настъпват в очакванията на вашите клиенти? Променя ли се начинът, по който работите с тях, и как?

Клиентите стават все по-взискателни и търсят все по-комплексни решения. Недостигът на специалисти в областта на комуникациите става все по-осезаем. Нетера откликва на нуждите на своите партньори като поддържа високото ниво на квалификация на своите служители, осигурява навременна и компетентна помощ и предоставя гаранции за нивото на поддръжка за всяка услуга.

#4 Върху какво ще бъде фокусирана дейността на Neterra в сферата на управляваните услуги през следващата година? Какво ново ще предложите на потребителите до края на 2017-а и в по-дългосрочна перспектива?

Моделът “as a Service” ще продължи да се развива, като ще обхваща все по-голяма част от неосновните дейности на компаниите. Нетера също ще продължи да развива своето портфолио, за да покрие нарастващите нужди на бизнеса. Освен в областта на поддръжката, ще се фокусираме и върху консултации на клиентите във връзка с оценката, дизайна и оптимизирането на ИТ ресурсите им.

Кирил Димов
kdimov@neterra.net
+359 2 975 16 16
www.neterra.net

(19.05.2017)
За нас | Аудитория | Реклама | Контакти | Общи условия |
Действителни собственици на настоящото издание са Иво Георгиев Прокопиев и Теодор Иванов Захов