Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах

CIO PR Зона

Облачни решения за управление оптимизират дейността на българското поделение на Дойче Телеком – Новател ЕООД

522 прочитания

Новател ЕООД, част от структурата на Deutsche Telekom (Magyar Telekom), е телеком от ново поколение, ориентиран изцяло към предоставяне на висококачествени облачни услуги на корпоративните потребители в България. С гъвкавото си ценообразуване и комбинацията от запомнящо се качество и обслужване, Новател ЕООД бързо се превръща във водещ доставчик на национално ниво, който предлага широк набор от услуги и се позиционира като конкурентна алтернатива на българския телекомуникационен и ИТ пазар.

Нарастващият обем на дейността на компанията, все по-големия брой клиенти и нуждата от стриктна отчетност доведоха Новател до решението за въвеждане на взаимосвързана система от ERP и CRM системи за управление, които да стандартизират и оптимизират бизнес процесите, протичащи в компанията. Внедряването на решенията беше реализирано съвместно от Тим ВИЖЪН България и Corefin.

Какво предопредели избора на решения за управление от семейството на Microsoft Dynamics и защо компанията предпочете облачните системи за управление на дейността си, разказва оперативният и финансов директор на Новател ЕООД – Димитър Глушков.

Как взехте решение за внедряване на ERP и CRM решения за управление?

Колкото повече се разрастваше бизнеса, толкова по-остро се усещаше нуждата от система, която да ни помогне да организираме дейността си. Беше ни необходимо единно решение, чрез което във всеки момент да разполагаме с прецизна информация относно състоянието на бизнеса и което да ни помогне да оптимизираме характерните за фирмата бизнес процеси – финанси и отчетност на корпоративно ниво, бюджетиране, управление на парични потоци, управление на взаимоотношенията между нас и нашите клиенти и доставчици.

Намерихме такава система в лицето на решенията от семейството на Microsoft DynamicsMicrosoft Dynamics NAV и Microsoft Dynamics CRM. Те ни предложиха идеалния баланс между софтуер за управление от световно ниво и достъпността на облака.

Като част от групата на Deutsche Telekom сме обвързани със строги правила за отчетност, изразяващи се в изпращането на периодични справки и отчети. След въвеждането на Microsoft Dynamics NAV това престана да бъде трудоемка задача, тъй като цялата нужна информация е достъпна на едно място в нашето ERP решение, а специалистите от Тим ВИЖЪН България ни дадоха възможност лесно да я извеждаме във вид, подходящ за подаване директно към SAP - ERP системата на компанията майка.

Интегрираните решения за управление ни направиха много по-ефективни както по отношение на вътрешната организация на процесите в компанията, така и по отношение на нашите клиенти. Вече имаме възможност да обхванем в един процес всички дейности, свързани с даден клиент от първия контакт до предоставянето на услугите и фактурирането.

Защо избрахте именно облачно внедряване на системите за управление?

За нас облакът беше логичен избор. Не само поради сферата ни на дейност, но и от гледна точка на многобройните предимства, които носи едно такова внедряване. Това, че използваме двата софтуера като услуга в наш собствен облак, ни спести редица разходи, които бихме реализирали при стандартно внедряване. Нещо повече, SaaS моделаът ни помага да оптимизираме месечните си разходи на база обема на дейността си и не ограничава нашия растеж, а точно обратното – благодарение на гъвкавостта на облачните решения сме сигурни, че в моментаь в който ни е необходимо да разширим системите си за управление с допълнителни модули, ще можем да направим това без проблем.

И не на последно място, изобщо не бива да пренебрегваме една от основните характеристики на облака – той ни дава непрекъснат 24/7 достъп до фирмената ни информация от всяко място и на всички мобилни устройства. Това е изключително полезно за целия ни екип, но най-вече за търговските ни специалисти, които са постоянно в движение.

По какъв начин Microsoft Dynamics оптимизира работата на компанията?

Вземайки решение за внедряване на бизнес софтуер за управление се спряхме на двата компонента, които са най-необходими за нашия бизнес – ERP решение, което да поеме грижата за нашите счетоводство и финанси и CRM решение, чрез което да управляваме търговската си дейност.

Директната връзка и двупосочния обмен на информация между двете системи ни спестява ценно време, което преди това изразходвахме в ръчен труд и елиминира нуждата от въвеждане на една и съща информация на различни места. Разбира се това значително снижи и влиянието на човешкия фактор и вероятността да бъдат допускани грешки.

Вече разполагаме с възможността да проследяваме във всеки един момент състоянието на текущите и прогнозните финанси и парични потоци; дълготрайните активи; продажбите и очакваните вземания и много други параметри на дейността ни, което ни позволява да сме много по-точни и гъвкави при вземането на решения в краткосрочен и дългосрочен план.

Цялата информация за потенциалните и настоящите ни клиенти е събрана в единна база данни, което ни дава възможност да реагираме много по-бързо и адекватно на техните нужди, да им предоставяме персонализирани оферти в точния момент и като цяло да постигнем едно по-високо ниво на взаимоотношения с тях, резултиращо в изграждане на доверие и лоялност.

"Тим ВИЖЪН България" е един от водещите доставчици ивнедрители на ERP, CRM и business intelligence решения зауправление и анализ на бизнеса. Компанията е партньор наMicrosoft и първият доставчик на световно признатото ERPрешение Microsoft Dynamics NAV в България.

"Тим ВИЖЪН България"
София 1517, ул. Бесарабия № 108В
T: 02 976 13 13
E: office@team-vision.bg
www.team-vision.bg

(06.10.2017)
За нас | Аудитория | Реклама | Контакти | Общи условия |
Действителни собственици на настоящото издание са Иво Георгиев Прокопиев и Теодор Иванов Захов