Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах

CIO PR Зона

Zeron ERP и импорт от електронно банкиране

981 прочитания

Пламен Боев, CEO, Елит Софтуер
Zeron/V4

Всеки харесва старата си, удобна, памучна фанелка или чифт протъркани от годините джинси. Понякога много обичам да се разхождам, в пълен комфорт, като Стив Джобс – мога да изляза с тях до магазина или да отида на планина. Всичко е удобно.

Едва ли обръщаме внимание на този факт, но харесваме разни неща поради дребни детайли и причини, които правят живота ни лесен и приятен. Това е по-забележимо в ежедневието ни, макар че присъства и в офис битието ни. Ние знаем това и се стремим да добавим детайли към нашите продукти начин, че да ги „напълним“ с екстри, които правят работата ви възможно най-удобна и лесна.

Импорт на банкови трансакции от електронно банкиране

Точно това е един от дребните и незабележими детайли, но той стоеше в списъка ни със задачи за вършене (To Do) от доста време и в новата версия на Zeron ERP, през март, ние го реализирахме и пуснахме, като част от софтуера.

Повечето от потребителите на ERP софтуер знаят, колко е трудно да се вкарват транзакциите една по една, ред по ред, катосе внимава за грешки. Това е ужасно досадно и отгоре на всичко и отнема много, много време. Аз лично изпитвам огромна неприязън към подобна дейност.

Сега вече потребителите на Zeron могат да се радват на автоматизиран импорт на банкови транзакции, от електронното си банкиране и всичко това става с натискането на един бутон.

Добре де, няма да се превръщам в рекламист – не един. Два, три са...

Електронно банкиране на кои банки поддържаме?

Това са най-голямите български банки:

Алианц Банк

Банка ДСК

Банка Пиреус

Инвестбанк

ОББ (частична автоматизация)

Пощенска банка

ПроКредит банк

Първа Инвестиоционна банка

Райфайзенбанк

Сосиете Женерал Експресбанк

УниКредит Булбанк

Има ли други подобни решения на пазара?

Сигурен съм, че ще мине време и всички добри ERP системи ще предлагат подобна опция. Засега това сме само ние. Има решения, които предлагат някакъв вид частична автоматизация, но тя е непълна или често предполага специални договорни отношения между вас и банката или такси, които да заплащате за подобни услуги.

Детайли на услугата

Защо предлагаме подобни услуги, без допълнителни такси?

Както вече казах, това е част от продукта, част от възприятието на хората за него и удобството, което те трябва да имат при работа с него. Планът ни за разработка се съставя всяка година и той включва в себе си и значителна част от пожеланията на нашите потребители – това е нашата политика, която да привързва хората и да ги кара да харесват продукта, който ползват всеки ден.

Лесно е като 1,2,3

Ако сте наш потребител и се чудите, как да ползвате новата опция, то най-лесният начин е просто да се обадите на 02 962 60 81, от 10 до 17 часа, на нашите консултанти и те отново безплатно ще ви инструктират и ще ви помогнат да започнете (ако вече не сте се справили самостоятелно) да я ползвате.

А ако не сте наш потребител, съвсем искрено се надяваме, че скоро ще станете и ще можем заедно да развиваме платформата и да си помагаме в развитието на бизнесите ни.

Контакти:
Пламен Боев, CEO, Елит Софтуер
www.zeron.bg

(04.05.2018)
За нас | Аудитория | Реклама | Контакти | Общи условия | Декларация за поверителност | Политика за бисквитки |
Действителни собственици на настоящото издание са Иво Георгиев Прокопиев и Теодор Иванов Захов