Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах

CIO PR Зона

Планиране на внедряване на ERP система

1288 прочитания

Емил Китанов, Старши консултант, Елит Софтуер

Zeron/V4
www.zeron.bg

Вече е юни и макар и малко неуспешно и с лошо време, лятото все пак тръгна и хората започнаха да мислят за почивка, море и по-спокойно офисно битие. И наистина – лятото е време, в което да починем и да планираме дейностите за края на годината, когато компаниите ще трябва отново да напрегнат сили и да продават продуктите си на пазара. Успокойте се – септември все още е далече и най-доброто тепърва предстои.

Макар и с намален ритъм, но никой не спира да работи, а управителите на компаниите планират, преглеждат тесните места в производството и продажбите, градят нови стратегии, как да победят и да се представят по-добре от своите пазарни конкуренти.

Това е моментът да планирате

Това е моментът, на спокойствие, да обмислите и как да подобрите информационните потоци на компанията си, как да ѝ дадете някакво конкурентно предимство, да направите производството или продажбата по-евтини, по-печеливши и по-добри от вашите конкуренти. ERP системите влизат в този кръг на размисли, защото внедряването на нов информационен или какъвто и да било софтуер винаги е сложно, понякога е скъпо и прибързаните решения са недопустими.

Какво и как да изберем?

Когато преди години сменях паркета в апартамента си ми се наложи няколко седмици, че и месец, да проучвам различните видове покрития, техните качества, възможни доставчици, инсталатори, гаранции и т.н. Проблемът с всяко нещо е, че задължително трябва да навлезете в проблема, да говорите с много хора и да вземете информирано и обмислено решение. Тогава то ще бъде най-ефективно и добро за вашата компания.

В случая говорим не за един обикновен паркет, а за сложен, професионален и огромен продукт, като ERP софтуер, който по един или друг начин ще промени начините на работа във вашата компания, ще промени стойността на продуктите и ще промени ефективността, която показвате във финансовите си показатели – тук проучването и вникването в проблема са задължителни и необходими.

Как да се ориентираме в продукта?

Елит Софтуер предлага на своите потенциални клиенти да се запознаят с продукта и неговата функционалност по много различни начини:

  1. На първи етап можете да посетите сайта на компанията ни (www.zeron.bg), където има много информация, полезни документи, често задавани въпроси, продуктова информация и статии, които да ви създадът обща картина на продукта и спецификата му.
  2. Можете да се свържете с търговския ни отдел и да зададете, по телефон или мейл, специфичните въпроси, които са възникнали относно продукта ни.
  3. Нашият търговски отдел е на ваше разположение, за среща, на която съвсем неангажиращо да поговорите за нуждите на вашата компания и да получите професионалният ни съвет, относно применението на ERP софтуер и неговите възможности за вас.
  4. Можем да демонстрираме възможностите на Zeron ERP, с функционалността, която ви е необходима и да видите директно как изглежда софтуера и какво може той да направи за процесите във вашата компания.

Тук не говорим за продажба – това са само няколко стъпки, които да ви помогнат да се ориентирате в темата и да придобиете представа за продукта, който създаваме, разработваме и предлагаме на пазара.

Какво ще разберете от тези проучвания и срещи?

Всички тези неща са в областта на планирането и за нас ще бъде удоволствие да ви помогнем в тази дейност, която може да бъде и приятна, освен важна и трудна. Ние продължаваме да работим и през лятото и макар понякога да сме на плажа, но помощта и професионалната консултация на нашите бъдещи клиенти остава наш приоритет и през този приятен и лежерен сезон.


(26.06.2018)
За нас | Аудитория | Реклама | Контакти | Общи условия | Декларация за поверителност | Политика за бисквитки |
Действителни собственици на настоящото издание са Иво Георгиев Прокопиев и Теодор Иванов Захов