Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах

CIO PR Зона

"Интересът към услугите за управление на печата расте"

1162 прочитания

За промените в пазара на офис техника и очакванията на клиентите разговаряме с г-жа Митра Илиева, изпълнителен директор на фирма Cantek

Митра Илиева, изпълнителен директор на фирма CantekГ-жо Илиева, какви бяха основните предизвикателства за Cantek през изминалата година и какви са най-съществените постижения на компанията?

Фирма Cantek е част от пазара за офис техника и консумативи у нас вече 26 години, което само по себе си е голям успех за нашия екип. Стремежът ни е да сме винаги актуални, в крак с най-новите тенденции в сферата, за да можем да предложим на нашите клиенти най-добрите решения за техния бизнес.

В този ред на мисли основните предизвикателства, пред които се изправихме през изминалата година, бяха свързани с това да подобрим начина, по който работим с клиентите ни, от гледна точка на изследване на техните неосъзнати нужди. Търговците на Cantek работят по схемата анализ – предложение. Тоест първо се отделя необходимото време и внимание за изучаване на детайлите - какви са наличните устройства за печат, политики и разходи за извършване на различните работни процеси на устройствата, и чак след това  се предоставят конкретни предложения на клиента, които да дадат максимално добри резултати в оптимизацията на целия процес на печат и документопоток.

Друго предизвикателство беше повишаването на производителността в компанията, в което също смея да твърдя, че постигнахме голям напредък.

Кои продукти и услуги от широкото портфолио на Cantek бяха най-търсени?

Изключително голям интерес имаше към широкоформатните решения, които предлагаме като част от портфолиото на нашите основни партньори Canon и Ricoh. Дигиталният печат също не е за подценяване – в търсенето и предлагането на устройства за този вид печат през 2016 г. отбелязваме сериозен ръст. Имаме възможността да предложим изключително разнообразие от решения, свързани с производствения печат, за да помогнем в развитието и подобряването на бизнеса на нашите клиенти в лицето на рекламни къщи, печатници, издателства. Тези решения са толкова функционални, с подобрени и модернизирани характеристики, че клиентите ни могат да са сигурни, че ще излязат на пазара с едни от най-качествените, оригинални и уникални услуги, които да предложат.

С най-голям дял сред търсените услуги безспорно са тези по аутсорсване на печата. Все повече български клиенти се ориентират към този метод на предлагане на техника и услуги – те предпочитат да вземат машини под наем, вместо да предприемат по-голямата и сериозна крачка да инвестират в покупката и поддръжката им.

Как оценявате интереса на клиентите към използването на управлявани услуги? Какви управлявани услуги се търсят най-активно? Какви ползи отчитат клиентите на Cantek, които използват такива услуги?

С течение на времето този интерес нараства. Хората чуват все по-често за предимствата на този тип услуги, виждат добрите практики вече и на българския пазар и съответно доверието и интересът добиват по-големи мащаби.

Услугите, свързани с унифицирането и оптимизирането на работните процеси, се търсят най-активно от нашите клиенти. Въвеждането на този тип услуги правят достъпни едни от най-актуалните и търсени функционалности на устройствата – сканиране и дигитализиране на документи, сигурен печат, мобилен печат от всяка точка, въвеждане на дигитални работни процеси. В общи линии всичко, което спомага за повишаване на ефективността, производителността и не на последно място – на сигурността на работния процес. Други ползи, които нашите клиенти търсят и не са за подценяване, са тези, свързани с прозрачността и контрола на разходите за поддръжка и общо притежание на устройствата, с които работят.

Какви промени настъпват в очакванията на вашите клиенти? Променя ли се начинът, по който работите с тях, и как?

Напълно логично клиентите ни стават все по-взискателни, а очакванията им към нас – по-високи. Затова постоянно търсим нови методи и техники, които да подобрят и ускорят съвместната ни работа, така че да бъдем максимално полезни за тях и да дадем възможно най-доброто за решаване на техните нужди и проблеми като потребители. Както вече споменах, това, което правим, за да сме адекватни на техните желания и потребности, е на първо място, да анализираме и чак след това да преминем към търговската част. Да разберем къде са пропуските, кое би било най-сполучливо конкретно за техния бизнес, да опознаем спецификите на работата на нашия клиент. Това е единственият начин да предложим най-доброто решение, защото крайната цел за нас е клиентът ни да бъде доволен и да оправдаем напълно неговото доверие.

В какви направления ще бъде фокусирана дейността на Cantek през 2017 г.? Какво ново ще предложите на потребителите?

През 2017 г. основно ще акцентираме върху предлагане на услуги, свързани с управлението на печата. Ще продължим да работим усилено и в областта на производствения печат.

Новото е, че ще заложим повече на обратната връзка. Смятам, че това е начинът да продължим да се развиваме в правилната посока, да бъдем все по-добри в работата си, а клиентите ни – все по-доволни, че са избрали нас.


Кантек ЕООД
Cantek1619 София, бул. Никола Петков №81
www.cantek.bg | office@cantek.bg
Т. 0700 42 555 | м. 0884 160 249

(14.12.2016)
За нас | Аудитория | Реклама | Контакти | Общи условия |
Действителни собственици на настоящото издание са Иво Георгиев Прокопиев и Теодор Иванов Захов