Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах

CIO Слайдшоу

Чатботове за потребителско изживяване

 «  1 от 9  » 

Обслужването на клиентите е скъпо. Колкото по-сложна е услугата, толкова по-скъпо струва да се предложи добро потребителско изживяване. И все пак обслужването – повее от който и да е друг фактор – създава лоялните клиенти. Затова, как предоставяте обслужване на момента, където и когато хората го поискат, без да се разорите? Нека роботите да свършат тежката работа.

Последни галерии

10-те най-добри технологични компании, предлагащи работа от вкъщи
12 водещи технологични сфери на бъдещето
10-те най-интересни смарт часовника за 2017 г.
12 водещи технологични сфери на бъдещето
7 технологични начина за корпоративно следене
Някои от най-запомнящите се модели на Nokia
Най-добрите книги за CIO за 2017
5 най-търсени ИТ специалности през 2017
ИТ директорите през 2016 година – факти и цифри
7 ИТ професии с най-високо ниво на стрес
6 неща, които успешните мениджъри на проекти правят всеки ден
Носимите технологии и 3D печатът – диктатори на модата

КОМЕНТАРИ ОТ  

КОМЕНТАРИ

Трябва да сте регистриран потребител, за да коментирате статията



    

За нас | Аудитория | Реклама | Контакти | Общи условия |
Действителни собственици на настоящото издание са Иво Георгиев Прокопиев и Теодор Иванов Захов